+1quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:45 schreef johandeleng het volgende:
Vergeet de rente niet die je hoogstwaarschijnlijk mee mag terugbetalen.![]()
Mógen wel, maar verstandig is het niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ze hadden veel beter gewoon het geld rechtstreeks naar de verzekeraar kunnen storten en dat wij dus gewoon alleen het bedrag dat overblijft moeten betalen.. want volgens mij hebben heel veel mensen er geen rekening mee gehouden dat ze het niet mochten uitgeven!
Nou, niet waarschijnlijk hoor, dat je in één keer 1000 euro had gekregen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:55 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb er ook geen recht op, dus heb dat hele formulier gewoon niet ingevuld.
Anders had ik nu duizend euro kunnen uitgeven en dan weer terugbetalen...![]()
Had mijn vriendin vandaag ook. Ze belt op om het bedrag te laten terug boeken. Kreeg ze te horen dat ze een telefonische afspraak kan maken om dit de 10e te regelen omdat ze met een gigantische achterstand zaten. Nou ze heeft de Rabo opdracht gegeven het geld terug te boeken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:46 schreef Billy_daKid het volgende:
Fuck. Mijn nieuwe verzekeraard Zilverenkruis heeft afgeschreven, maar Agis denkt ook nog effe te kunnen profiteren.
Ik kan die 1000 Euro wel goed gebruiken![]()
Hmm..misschien staat dat er krom ,maar op het belastingformulier + brief staat dat ik 1000 euro in 2006 terug krijg voor zorgtoeslag. Dit zal dan, neem ik aan, worden gesplitst in maanden...quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Wat vreemd dat Frutsel een voorschot voor 2006 in één keer gestort krijgt, terwijl de zorgtoeslag per maand wordt overgemaakt.
Das ook de reden waarom ik hem heb laten liggen, nadat er een bericht terugkwam dat er een handtekening ontbrak.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:55 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb er ook geen recht op, dus heb dat hele formulier gewoon niet ingevuld.
Anders had ik nu duizend euro kunnen uitgeven en dan weer terugbetalen...![]()
kan je nog terug krijgen van agis. Ik heb me vanmorgen ook ene slag in de ronte zitten bellen. Heb hetzelfde probleem. Ingeschreven bij Zilveren kruis alleen nog 0.0 gegevens gehad dus zorg en zekerheid ook aangehouden. Moet verzekerd zijn. Dus nu dubbel!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:46 schreef Billy_daKid het volgende:
Fuck. Mijn nieuwe verzekeraard Zilverenkruis heeft afgeschreven, maar Agis denkt ook nog effe te kunnen profiteren.
Ik kan die 1000 Euro wel goed gebruiken![]()
Dan kan je ook dubbel incasseren als je je been breekt ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:51 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kan je nog terug krijgen van agis. Ik heb me vanmorgen ook ene slag in de ronte zitten bellen. Heb hetzelfde probleem. Ingeschreven bij Zilveren kruis alleen nog 0.0 gegevens gehad dus zorg en zekerheid ook aangehouden. Moet verzekerd zijn. Dus nu dubbel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |