www.people.comquote:Lindsay Lohan Hospitalized
Tuesday Jan 03, 2006 4:00pm EST
By Jon Warech
CREDIT: JEFF VESPA / WIREIMAGE
Lindsay Lohan was admitted to a Miami hospital Monday night after suffering a severe asthma attack and is now "resting comfortably," a source close to the actress tells PEOPLE.
The Mean Girls star celebrated New Year's Eve in Miami, hosting a party at Prive Nightclub.
Lohan, 19, is set to begin shooting her new film, Chapter 27, in two weeks. The movie, about John Lennon's killer Mark David Chapman, stars Lohan as a Lennon fan who befriends Chapman (played by Lohan's once-rumored beau, Jared Leto) just days before he assassinates the musician in New York.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:42 schreef Chriz2k het volgende:
I'd fuck her.
wow kkergquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
Uhm... heb je geen basis-engels gehad? Zo moeilijk is het niet hoor wat er staat. Maar het komt er op neer dat Lindsay Lohan na een overval op haar buitenhuis in Miami bijna een been is kwijtgeraakt maar dankzij kordaat optreden van de buurvrouw en haar Mechelse Herder is een amputatie haar gespaard gebleven. Lindsay is nog even aan het bijkomen in het ziekenhuis.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
Uhm... heb je geen basis-engels gehad? Zo moeilijk is het niet hoor wat er staat. Maar het komt er op neer dat Lindsay Lohan na een overval op haar buitenhuis in Miami bijna een been is kwijtgeraakt maar dankzij kordaat optreden van de buurvrouw en haar Mechelse Herder is een amputatie haar gespaard gebleven. Lindsay is nog even aan het bijkomen in het ziekenhuis.
sorry maar ik vind dat niet echt om te lachenquote:
*proest* Meen je dit?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:10 schreef 2609 het volgende:
[..]
sorry maar ik vind dat niet echt om te lachen![]()
quote:Lindsay Lohan is opgenomen in het ziekenhuis na een hevige astma-aanval. Dat bevestigde de woordvoerster van de 19-jarige actrice.
De afgelopen anderhalf jaar gaat het niet zo goed met de gezondheid van de beauty. Lohan kampt met uitputtingsverschijnselen en het is niet de eerste keer dat zij opgenomen wordt wegens heftige astma-aanvallen.
Momenteel voelt de ster zich wel weer iets beter, maar Lindsay moet nog wel een paar dagen blijven voordat zij naar huis mag.
Hopelijk is de tienerster snel weer op de been, want over een maandje moet zij weer aan de slag.
Dan gaan de opnamen voor Chapter 27 van start, een veelbelovende film over de Mark Chapman, de moordenaar van John Lennon.
Ik had de basis lijnen al bekend gemaakt hoor...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:13 schreef Copycat het volgende:
Omdat er blijkbaar users zijn voor wie Engels te moeilijk is:
[..]
Ik zag het, maar blijkbaar leest men daar nog steeds overheenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:15 schreef WesHell het volgende:
Ik had de basis lijnen al bekend gemaakt hoor...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |