klopt, had die politie agent het ook al over. gaan het morgen even allemaal proberen in orde te maken met de verzekering.quote:
zou kunnen. schiet me nu wel te binnen, auto reed trouwens wel een stuk harder dan toegestaan (wel ongeveer 80 waar je 60 mocht naar mijn schatting), ook wel tegen de politie verteld. maar ik ga nu even douchen, letterlijk gewoon nog wat kleine glasscherfjes uit mijn haar halenquote:op woensdag 4 januari 2006 00:21 schreef mcyodogg het volgende:
ik reken er niet op, maar er is toch een bepaalde tijdslimiet waarop ze zich alsnog kunnen melden. dit omdat ze wel eens geschrokken zouden kunnen zijn?
en voor zijn neus slippen natuurlijk.quote:op woensdag 4 januari 2006 00:24 schreef maikuuul het volgende:
ik zou hem achterna rijden en hem de berm indrukken, maarja dat gaat moeilijk met een brommer
gebeurt het je elke dag dan?quote:op woensdag 4 januari 2006 00:12 schreef #ANONIEM het volgende:
vriendin erg geschrokken, ik niet, schrik nooit van dit soort dingen
even hendig om 'm heen sjiek slippen en daarna een duif op z'n voorruit flikkeren... of geef 'm anders een spons met korteletsmaak.. dood gaat ie vanzelfquote:op woensdag 4 januari 2006 00:24 schreef maikuuul het volgende:
ik zou hem achterna rijden en hem de berm indrukken, maarja dat gaat moeilijk met een brommer
quote:op woensdag 4 januari 2006 00:33 schreef b_boy het volgende:
[..]
en voor zijn neus slippen natuurlijk.
verkapt "ik-schrik-niet-bij-ongelukken" topicquote:ik niet, schrik nooit van dit soort dingen en raak ook niet bepaald snel in de stress gelukkig.
mwooah, eerder een verkapt 'kijk jongens, zelfs met zo'n hoofd als het mijne kun je een vriendin krijgen' topic...quote:op woensdag 4 januari 2006 03:20 schreef tommygun het volgende:
[..]
verkapt "ik-schrik-niet-bij-ongelukken" topic
nee meteen stoppen anders ben je altijd strafbaar. al zijn ze wel soepeler als je je alsnog meldt, maar reken er maar niet op.quote:op woensdag 4 januari 2006 00:21 schreef mcyodogg het volgende:
ik reken er niet op, maar er is toch een bepaalde tijdslimiet waarop ze zich alsnog kunnen melden. dit omdat ze wel eens geschrokken zouden kunnen zijn?
jeetje, wat een snelheidsduivel!quote:op woensdag 4 januari 2006 00:25 schreef #ANONIEM het volgende:
zou kunnen. schiet me nu wel te binnen, auto reed trouwens wel een stuk harder dan toegestaan (wel ongeveer 80 waar je 60 mocht naar mijn schatting), ook wel tegen de politie verteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |