Vind de meeste engelse spelers erg tofquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis dat taylor z'n pijltjes zo goed gooit (helaas).. maar Fordham is met voorsprong de coolste player(gevolgd door The Count natuurlijk
)
Wie kwam er ook alweer met dat verhaal dat we op internet konden volgen waar de bewoners waren in huis? met bewegende stippen. Ik geloof Ingrid of Chantalquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:17 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk om te lezen, hij was zich ook niet bewust dat alles zo erg op internet gevolgt werd![]()
Ik vind die hele dikke altijd wel leuk om te zien... ben ff zijn naam kwijt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vind de meeste engelse spelers erg tof![]()
Roeltjequote:Op woensdag 4 januari 2006 01:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wie is er dan onder een steen vandaan gekomen?![]()
Fitton woont toch in Nederland, hij heeft iig een NL vriendinquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
The Count toevallig omdat die vaak ik Valkenburg komt darten![]()
Ow ja Daryl Fitton is ook![]()
Ben de naam van hem kwijt.. Bobbie nog-wat... Die is cool.. met zijn kandelaar en kroon opkomen.,.. gooien terwijl zijn ruggegraat aan gort is...quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vind de meeste engelse spelers erg tof![]()
Die hele dikkequote:Op woensdag 4 januari 2006 01:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind die hele dikke altijd wel leuk om te zien... ben ff zijn naam kwijt.
O okee... ff kijken dan...quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:24 schreef teamlead het volgende:Bij NSE dalijk de namen van de BBH-bewoners
Fordham.. who elsequote:Op woensdag 4 januari 2006 01:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die hele dikke![]()
Lekker duidelijk ben jij waar het darts betreft
![]()
Hotel Big Brother: VIPS in het huisquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:24 schreef melke het volgende:
NSE is nu op Talpa! Er komt een item over BBH! Bonny 'alcoholist' Sintdinges doet waarschijnlijk mee...
Je vergeet Gerard de Rooy ook nogquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:22 schreef henk.jansen het volgende:
Maarre, erg toch dat Jan de Rooy en Bexx terug moesten naar Nederland door die regelneven in Frankrijk![]()
Ja eh... ik kijk alleen de Embassy als er nederlanders spelen en ik niks anders te doen hebquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die hele dikke![]()
Lekker duidelijk ben jij waar het darts betreft
![]()
Bobbie George is DE Koning van het dartsquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ben de naam van hem kwijt.. Bobbie nog-wat... Die is cool.. met zijn kandelaar en kroon opkomen.,.. gooien terwijl zijn ruggegraat aan gort is...
Jammer dat ie weinig speelt de laatste tijd
En hoe we het hebben gevolgd....quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:18 schreef Foreverblue het volgende:
Roel:
"Ik ben wel een beetje geschrokken van de intensiteit waarmee mensen BB gevolgd hebben. Ik was me totaal niet bewust van de grote rol van het internet, het was een beetje een shock toen ik erachterkwam hoe precies en nauwgezet alles gevolgd werd. soms wil ik dingen vertellen, maar iedereen weet het allemaal al, das best griezelig af en toe."
Bobbie George natuurlijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Bobbie George is DE Koning van het darts![]()
, daarachter Eric Bristow
![]()
Fitton woont toch half/half in NL en dan in de UKquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Fitton woont toch in Nederland, hij heeft iig een NL vriendin![]()
Chantal was heel goed op de hoogte van alle BB's, maar of ze wist dat we echt alles konden zien, nou ja bij haar iets minder danquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wie kwam er ook alweer met dat verhaal dat we op internet konden volgen waar de bewoners waren in huis? met bewegende stippen. Ik geloof Ingrid of Chantal![]()
Die bedoel ik ja... Andy. King bedoel je denk ik...quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
hoe heet die andere dikke darter dan??![]()
welke andere dikke darterquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
hoe heet die andere dikke darter dan??![]()
Nah als prof darter maakt het natuurlijk geen drol uit waar je woont, je bent toch altijd wegquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Fitton woont toch half/half in NL en dan in de UK![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |