abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_33681104
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:11 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Is omgekeerde psygologie... kijk maar naar jezelf. Als iets niet mag, wil je er juist op klikken
Slim slim. Dat moet ik onthouden voor andere situatie's in m'n leven
Onderschriftloos
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:14:56 #227
136491 White_Pearl
Pleurt eens op
pi_33681120
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:14 schreef A-en-M het volgende:
Hebben jullie de email gelezen die Roel op zijn fansite heeft staan?
Nee ik niet A-en_M wat dan?
pi_33681135
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:14 schreef A-en-M het volgende:
Hebben jullie de email gelezen die Roel op zijn fansite heeft staan?
Nee, geef de link eens als je wilt.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_33681137
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:14 schreef teamlead het volgende:

[..]

je bedoelt de allerbeste darter van die betreffende bond....
en van de wereld. Taylor maakt Barney enzo ook een kopje kleiner
pi_33681157
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:15 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Nee, geef de link eens als je wilt.
http://fanvanroel.web-log.nl/
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33681182
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:14 schreef A-en-M het volgende:
Hebben jullie de email gelezen die Roel op zijn fansite heeft staan?
Ja leuk he! Ik vind het leuk om zo af en toe nog eens wat terug te lezen over de bewoners. Ik ben ondertussen wel al afgekicked, maar ben toch wel benieuwd hoe het nu met de ze is. Donderdag hebben ze een terugkomdag! Op de site van Menno komt een verslag en foto's!
Onderschriftloos
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:16:18 #232
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33681183
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:13 schreef Bartoli het volgende:

[..]

mindere darters wil ik niet zeggen als je Phil niet meetelt . Maja Phil is gewoon de beste
Ik heb phil zijn eerste overwinning(tevens laatste) op lakeside gezien en alle Echt goeie darters zijn met hem overgestapt toen, wil niet zeggen dat deze wedstrijden niet leuker zijn, de finale van de pda was nogal
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:16:32 #233
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_33681189
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:15 schreef Bartoli het volgende:

[..]

en van de wereld. Taylor maakt Barney enzo ook een kopje kleiner
ja barney... duh....

There's only one Andy Fordham, there's only one Andy Forham... walking along, singing a song, walking in a Fordham wonderland
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_33681210
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:14 schreef White_Pearl het volgende:

[..]

Nee ik niet A-en_M wat dan?
Ik vond het wel leuk om te lezen, hij was zich ook niet bewust dat alles zo erg op internet gevolgt werd
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:17:33 #235
136491 White_Pearl
Pleurt eens op
pi_33681220
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:13 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Jullie zijn allemaal welkom hoor... zolang er maar niet gereld gaat worden daar
Haha tuurlijk niet, dat doen we toch niet, kzou niet durven
pi_33681228
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:16 schreef teamlead het volgende:

[..]

ja barney... duh....

There's only one Andy Fordham, there's only one Andy Forham... walking along, singing a song, walking in a Fordham wonderland
Andy
pi_33681249
Roel:

"Ik ben wel een beetje geschrokken van de intensiteit waarmee mensen BB gevolgd hebben. Ik was me totaal niet bewust van de grote rol van het internet, het was een beetje een shock toen ik erachterkwam hoe precies en nauwgezet alles gevolgd werd. soms wil ik dingen vertellen, maar iedereen weet het allemaal al, das best griezelig af en toe."
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_33681254
Hallo lieve Danie en Maggie,
Allereerst: wat ontzettend leuk en lief wat jullie gedaan hebben! Als je het huis uit komt, komt er veel op je af, waaronder ook negatieve dingen. Het feit dat jullie zoveel gedaan hebben en achter me gestaan hebben doet me daarom erg goed!!! Verder wil ik iedereen bedanken die op mij gestemd heeft en iedereen die een mailtje gestuurd heeft om me een beetje te steunen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb ze bijna allemaal gelezen en vond het echt geweldig!

Ik ben wel een beetje geschrokken van de intensiteit waarmee mensen BB gevolgd hebben. Ik was me totaal niet bewust van de grote rol van het internet, het was een beetje een shock toen ik erachterkwam hoe precies en nauwgezet alles gevolgd werd. soms wil ik dingen vertellen, maar iedereen weet het allemaal al, das best griezelig af en toe.

Ik vind het erg lief van de mensen dat ze zo meegeleeft hebben tijdens de finale. Voor mij was de finale echter minder dramatisch dan de meeste mensen denken. Ik had nooit tegen mezelf gezegd dat ik waarschijnlijk wel zou winnen en me daar dus ook niet op ingesteld. Ik had al verwacht dat BB iets gruwelijks van plan was en was daar gelukkig goed op voorbereid. Daardoor heb ik zo koel kunnen reageren. En zo'n ontvangst in de studio is eigenlijk ook niet echt iets voor mij, daar krijg ik teveel plankenkoorts van ofzoiets.
Toen ik het huis uitkwam moest ik rennen door de gang naar de zaal en werd aan mijn arm meegesleurd. Toen zag ik ineens Dido staan, ze mocht me eigenlijk gaan halen. Ik rukte me los en greep Dido vast. Ik wilde maar 1 ding weten, heb je me gemist???? Ze zei, je moest eens weten man!!! Ik vond het een hel zonder jou en ben verschrikkelijk gek op je! Toen ik dat hoorde viel er een behoorlijke last van mijn schouders af! Toen werd ik meteen weer meegetrokken naar de studio. Daar zag ik meteen al mijn vrienden, broers, ouders en..... wonderbaarlijk genoeg FANS!!! haha Ik heb een hele leuke avond gehad en heb maar weinig meegekregen van het zure gevoel...Na het eind feest zijn we helemaal losgegaan in rotterdam.

Tussen Dido en mij is het echt super. Ik ben heel erg gek op die meid! Ze heeft een enorm hart, dat precies op de goede plek zit. We kunnen erg goed praten met elkaar.

Plannen: Afstuderen in januari, nieuwe plaat in februari, korte vakantie, baan zoeken... Volgende week: Live optreden in waterfront ( 010elektronics) met Data Leak, 6 januari. Let wel....erg vage muziek...hehe!

Nogmaals bedankt!!!!!!! allemaal!!! We houden elkaar op de hoogte... Groeten van Roel
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:18:38 #239
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33681255
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:16 schreef teamlead het volgende:

[..]

ja barney... duh....

There's only one Andy Fordham, there's only one Andy Forham... walking along, singing a song, walking in a Fordham wonderland
Liedje is leuk maar komt van Phil Taylor wonderland Maar Fordham is cool
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:19:08 #240
136491 White_Pearl
Pleurt eens op
pi_33681270
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:17 schreef A-en-M het volgende:

[..]

Ik vond het wel leuk om te lezen, hij was zich ook niet bewust dat alles zo erg op internet gevolgt werd
Oh, goh dat had ik niet gedacht, er zijn toch verscheidene gesprekken geweest
dat de bb'ers het er over hadden, was hij geschokt?
pi_33681272
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:17 schreef White_Pearl het volgende:

[..]

Haha tuurlijk niet, dat doen we toch niet, kzou niet durven
Hahaha nee he, jij bent de liefste parel die ik ken
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_33681280
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:16 schreef melke het volgende:

[..]

Ja leuk he! Ik vind het leuk om zo af en toe nog eens wat terug te lezen over de bewoners. Ik ben ondertussen wel al afgekicked, maar ben toch wel benieuwd hoe het nu met de ze is. Donderdag hebben ze een terugkomdag! Op de site van Menno komt een verslag en foto's!
Klopt, ik kijk ook regelmatig of ik ergens iets kan vinden, je blijft toch benieuwd hoe het met die mensen gaat nu.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33681285
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:14 schreef A-en-M het volgende:
Hebben jullie de email gelezen die Roel op zijn fansite heeft staan?
Ja
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:19:50 #244
136491 White_Pearl
Pleurt eens op
pi_33681289
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:19 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Hahaha nee he, jij bent de liefste parel die ik ken


  woensdag 4 januari 2006 @ 01:19:56 #245
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_33681292
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:

[..]

Liedje is leuk maar komt van Phil Taylor wonderland Maar Fordham is cool
tis dat taylor z'n pijltjes zo goed gooit (helaas).. maar Fordham is met voorsprong de coolste player (gevolgd door The Count natuurlijk )
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_33681299
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:19 schreef White_Pearl het volgende:

[..]

Oh, goh dat had ik niet gedacht, er zijn toch verscheidene gesprekken geweest
dat de bb'ers het er over hadden, was hij geschokt?
Hier is het linkje nog een keer.
http://fanvanroel.web-log.nl/
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33681322
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:17 schreef A-en-M het volgende:

[..]

Ik vond het wel leuk om te lezen, hij was zich ook niet bewust dat alles zo erg op internet gevolgt werd
Wie is er dan onder een steen vandaan gekomen?
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_33681334
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:19 schreef teamlead het volgende:

[..]

tis dat taylor z'n pijltjes zo goed gooit (helaas).. maar Fordham is met voorsprong de coolste player (gevolgd door The Count natuurlijk )
The Count toevallig omdat die vaak ik Valkenburg komt darten

Ow ja Daryl Fitton is ook
pi_33681337
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:19 schreef White_Pearl het volgende:

[..]

Oh, goh dat had ik niet gedacht, er zijn toch verscheidene gesprekken geweest
dat de bb'ers het er over hadden, was hij geschokt?
Ik wist voordat ik BB5 ging volgen ook niet dat BB zo erg op het internet gevolgd werd. De andere BB heb ik nauwelijks gezien en bij BB1 was ik nog niet zo into het internet. Misschien had hij wel hetzelfde
Onderschriftloos
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:21:57 #250
136491 White_Pearl
Pleurt eens op
pi_33681342
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:18 schreef Muerte het volgende:
Hallo lieve Danie en Maggie,
Allereerst: wat ontzettend leuk en lief wat jullie gedaan hebben! Als je het huis uit komt, komt er veel op je af, waaronder ook negatieve dingen. Het feit dat jullie zoveel gedaan hebben en achter me gestaan hebben doet me daarom erg goed!!! Verder wil ik iedereen bedanken die op mij gestemd heeft en iedereen die een mailtje gestuurd heeft om me een beetje te steunen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb ze bijna allemaal gelezen en vond het echt geweldig!

Ik ben wel een beetje geschrokken van de intensiteit waarmee mensen BB gevolgd hebben. Ik was me totaal niet bewust van de grote rol van het internet, het was een beetje een shock toen ik erachterkwam hoe precies en nauwgezet alles gevolgd werd. soms wil ik dingen vertellen, maar iedereen weet het allemaal al, das best griezelig af en toe.

Ik vind het erg lief van de mensen dat ze zo meegeleeft hebben tijdens de finale. Voor mij was de finale echter minder dramatisch dan de meeste mensen denken. Ik had nooit tegen mezelf gezegd dat ik waarschijnlijk wel zou winnen en me daar dus ook niet op ingesteld. Ik had al verwacht dat BB iets gruwelijks van plan was en was daar gelukkig goed op voorbereid. Daardoor heb ik zo koel kunnen reageren. En zo'n ontvangst in de studio is eigenlijk ook niet echt iets voor mij, daar krijg ik teveel plankenkoorts van ofzoiets.
Toen ik het huis uitkwam moest ik rennen door de gang naar de zaal en werd aan mijn arm meegesleurd. Toen zag ik ineens Dido staan, ze mocht me eigenlijk gaan halen. Ik rukte me los en greep Dido vast. Ik wilde maar 1 ding weten, heb je me gemist???? Ze zei, je moest eens weten man!!! Ik vond het een hel zonder jou en ben verschrikkelijk gek op je! Toen ik dat hoorde viel er een behoorlijke last van mijn schouders af! Toen werd ik meteen weer meegetrokken naar de studio. Daar zag ik meteen al mijn vrienden, broers, ouders en..... wonderbaarlijk genoeg FANS!!! haha Ik heb een hele leuke avond gehad en heb maar weinig meegekregen van het zure gevoel...Na het eind feest zijn we helemaal losgegaan in rotterdam.

Tussen Dido en mij is het echt super. Ik ben heel erg gek op die meid! Ze heeft een enorm hart, dat precies op de goede plek zit. We kunnen erg goed praten met elkaar.

Plannen: Afstuderen in januari, nieuwe plaat in februari, korte vakantie, baan zoeken... Volgende week: Live optreden in waterfront ( 010elektronics) met Data Leak, 6 januari. Let wel....erg vage muziek...hehe!

Nogmaals bedankt!!!!!!! allemaal!!! We houden elkaar op de hoogte... Groeten van Roel
Ow lekker na het feest helemaal los in Rotterdam
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')