Spellingsmachine voor die triangeljostiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:32 schreef .Tarzan. het volgende:
Help Maikuul integreren. Verbeter hier alle grammatica- en spellingsfouten van die jongen.![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:58 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Boh idioot! Is mij dat even handig deftig chique scheuren!
Zie mijn oplossingquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eh nee..... hij plaagt ons immers veel erger met zijn posts
Nee deze snap ik inderdaad nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ik maak helemaal nooit fouten :/ jullie snappen mijn zinnen gewoon niet gek
waarom?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Stop met het openen van Maikuuul topics!
Minder aandacht, Maikuuul opent minder topics en dan hoef jij je niet te ergeren aan zijn taalfouten!quote:
Wie zegt dat ik minder topics ga openen ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Minder aandacht, Maikuuul opent minder topics en dan hoef jij je niet te ergeren aan zijn taalfouten!
Onkruid vergaat niet!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Minder aandacht, Maikuuul opent minder topics en dan hoef jij je niet te ergeren aan zijn taalfouten!
Nonsens, toen die triangeljosti een van zijn hendig sjieke bannetjes had geslipt, noemde niemand hem meer. Toch bleef die kamper een vloed van baggertopique's over Fok! heen strooienquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nee. Maar als je er een vlammenwerper over heen laat gaan, is het meestal snel verdwenen.quote:
doch niet voorgoedquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Maar als je er een vlammenwerper over heen laat gaan, is het meestal snel verdwenen.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee deze snap ik inderdaad niet
Je hebt het over "jullie" en vervolgens maar over één gek....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |