Hm, twee posts op het forum, allebei topics in V&A.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:19 schreef wim2 het volgende:
ThinkPad R51
PM 725-1.6GHz
512MB
60GB
15inch
DVD+/-RW
WiFi
BlueT
FireW
ESS
WinXp Pro Nl
Het is de broer van Wim1.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hm, twee posts op het forum, allebei topics in V&A.
Ik vind het een beetje verdacht.
Zit waarschijnlijk intern....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
20 euro voor de BlueT en FireW geboden, inclusief verzenden.
ja die heb ik nog wel dus dat is geen probleem.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:44 schreef YellowDog het volgende:
[TK 23 inch breedbeld benq FP231W
Goh alweer iets na een paar maanden de deur uit doen? Nieuw op het forum?
Ik mag lije dat je de bonnetjes nog hebt.....
Niet? waarom ben je pas 3 januari 2006 geregistreerd dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:55 schreef wim2 het volgende:
[..]
ja die heb ik nog wel dus dat is geen probleem.
En ik ben niet nieuw op dit forum
heb al een paar keer mijn wachtwoord zien te krijgen via de mail maar dat wou niet lukken dus heb ik maar een ander aangemaakt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet? waarom ben je pas 3 januari 2006 geregistreerd dan?
Of post je onder een kloon, wat nergens op zou slaan, want waarom zou je onder je kloon iets gaan verkopen?
Wie was je eerst dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:01 schreef wim2 het volgende:
[..]
heb al een paar keer mijn wachtwoord zien te krijgen via de mail maar dat wou niet lukken dus heb ik maar een ander aangemaakt.
Aardig aanbod had je als wim1....quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:12 schreef wim2 het volgende:
wim1 heb ik gedaan maar heb ook een ander email adres gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |