abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33677097
Dat is omgerekend toch belachelijk? Koop je een flesje lenzenvloeistof (99% water en de rest zout o.i.d.) van zo ongeveer 250 ml bij de Kruidvat, betaal je daar een paar euro voor. Alsof een glaasje water met wat zout en een héél klein beetje ander bacteriedodend spul dat waard is!

Of ben ik nou gek en krijg je waar voor je geld? Volgens mij maken ze minstens 1000% winst! Gevoelsmatig gok ik dat dan he.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_33677134
Hoe duur is het dan?
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 23:22:23 #3
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_33677257
3 of 4 euro ofzo. moet je het voor de grap eens bij de opticieen gaan halen. betaal je minstens het dubbele.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_33677264
Ik betaalde gisteren een "voordeelpak" dwz 3 flesjes voor 5,50. De prijs per stuk normaal gesproken weet ik niet uit mijn hoofd maar het is volgens mij tussen de 2,50 en 3,00 euro....
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  dinsdag 3 januari 2006 @ 23:23:17 #5
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_33677280
Kruidvat spul moet je ook niet kopen. Zit propvol met met chemicalieën en meuk om het lang houdbaar te houden.

Het is de pest voor je ogen.
pi_33677322
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:22 schreef B_BOY het volgende:
3 of 4 euro ofzo. moet je het voor de grap eens bij de opticieen gaan halen. betaal je minstens het dubbele.
Ja inderdaad en alles wat je gebruikt is dus water met zout. En nog wat onzinnige ingredienten. Overigens dus een tip voor als je lenzenvloeistof op is: doe een heel klein beetje zout in water en 's ochtends kunnen je lenzen makkelijk in. Als je alleen water gebruikt zuigen je lenzen keihard vacuum op je oog en dat wil je niet

Ik heb het trouwens over zachte lenzen.
pi_33677323
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:18 schreef KinkyGiraf het volgende:
Dat is omgerekend toch belachelijk? Koop je een flesje lenzenvloeistof (99% water en de rest zout o.i.d.) van zo ongeveer 250 ml bij de Kruidvat, betaal je daar een paar euro voor. Alsof een glaasje water met wat zout en een héél klein beetje ander bacteriedodend spul dat waard is!

Of ben ik nou gek en krijg je waar voor je geld? Volgens mij maken ze minstens 1000% winst! Gevoelsmatig gok ik dat dan he.
Water en zout zijn de grondstoffen.
Verkoopprijs = inkoopprijs grondstoffen + personeelskosten + transportkosten + marketingkosten + distributiekosten + verpakkingskosten + energiekosten + overige directe en indirecte kosten + winstmarge + BTW

Ga nu je rekensommetje nog maar eens maken
pi_33677356
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:23 schreef Slarioux het volgende:
Kruidvat spul moet je ook niet kopen. Zit propvol met met chemicalieën en meuk om het lang houdbaar te houden.

Gebruik het al 6 jaar tot volle tevredenheid. Overigens nagevraagd bij de opticien en die heeft er ook weinig problemen mee.
pi_33677364
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Verkoopprijs = inkoopprijs grondstoffen + personeelskosten + transportkosten + marketingkosten + distributiekosten + verpakkingskosten + energiekosten + overige directe en indirecte kosten + winstmarge + BTW

En leg jij je economieboek nou eens weg en ga slapen, morgen tentamen!
En als jij echt denkt dat die prijs normaal is, vraag het dan nog maar eens na aan je economieleraar.
pi_33677424
quote:

Hmm... ik gebruik het al lang en eigenlijk ben ik over het product zelf wel tevreden... als ik mijn lenzen bij de Kruidvat kon halen had ik dat ook gedaan, helaas gaan zij maar tot -6 ofzo
pi_33677446
Ik zeg niet dat de prijs te hoog of te laag is, maar wel dat het wat simplistisch is om te roepen dat een produkt in de winkel maar een klein beetje meer mag kosten dan wanneer je het zelf maakt.
pi_33677453
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:22 schreef B_BOY het volgende:
3,50 ofzo meen ik, voor 250ml
Of 150, ken ook.
pi_33677464
niemand heeft jou gevraagd om als eicel de snelste te zijn en niet de beste van al die eicellen te zijn wetende dat je ogen niet helemaal ok zijn , maar nu ons wel aan het hoofd gaat zeuren dat je lenzenvloeistof te duur vindt !
dr lopen kiddo's in Afrika ( of Rotterdam zuid ) rond die geeneens lenzen kunnen betalen en de godsganse dag rondlopen met knallende koppijn omdat ze ook slechte ogen hebben!

huilie zoek een bijbaantje en zorg dat je wat meer te besteden hebt !
pi_33677515
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:28 schreef talin77 het volgende:
dr lopen kiddo's in Afrika
Ja maar die hebben elke dag al mooi weer. Zeikerds .
  dinsdag 3 januari 2006 @ 23:29:28 #15
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33677521
quote:
Afrika ( of Rotterdam zuid )
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 3 januari 2006 @ 23:29:41 #16
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33677523
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:29 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ja maar die hebben elke dag al mooi weer. Zeikerds .
In RZ niet!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_33677524
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hoeveel kost een liter spiritus?
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_33677590
quote:
niemand heeft jou gevraagd om als eicel de snelste te zijn en niet de beste van al die eicellen te zijn wetende dat je ogen niet helemaal ok zijn , maar nu ons wel aan het hoofd gaat zeuren dat je lenzenvloeistof te duur vindt !
dr lopen kiddo's in Afrika ( of Rotterdam zuid ) rond die geeneens lenzen kunnen betalen en de godsganse dag rondlopen met knallende koppijn omdat ze ook slechte ogen hebben!

huilie zoek een bijbaantje en zorg dat je wat meer te besteden hebt !
En haal jij die dildo eens uit je reet want volgens mij word je er chagrijnig van. En ga dan een kind uit Afrika adopteren.
pi_33677661
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:29 schreef rekenwonder het volgende:

[..]

Hoeveel kost een liter spiritus?
Geen idee, maar ik denk dat als je spiritus per 250ml zou verkopen dat het ook een heel stuk duurder zou worden. Omgekeerd zou ik er ook niet gek van opkijken als een literverpakking lenzenvloeistof relatief goedkoop zou zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2006 23:33:42 ]
pi_33677733
Ik zou best een liter lenzenvloeistof willen kopen, graag zelfs! Dat spul is zo snel op.. maar ik heb dat eigenlijk nog nooit gezien ergens.
pi_33677752
quote:
niemand heeft jou gevraagd om als eicel de snelste te zijn
Gelukkig kunnen die redelijk veilig warm in de baarmoeder liggen wachten op snelle spermacellen, dus zo snel hoeven ze niet te zijn .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_33677762
quote:

Mijn zusje gebruikt het. Het is hetzelfde als merken hoor. Alleen goedkoper.
pi_33677836
wheheh, ik zit bij specsavers, gratis lenzenvloeistof en gratis vervanging van een lens als er een kapot/kwijt is
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 3 januari 2006 @ 23:42:27 #24
112118 ijsklont
Ice Cold Robot
pi_33678046
Het is vast gedeminiraliseerd of zelfs gedestilleerd water (wat duurder is dan gewoon kraanwater).
Life sucks, but not when you're a robot.
discogs collection - Fotoboek - Ik luister..
pi_33678134
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik zou best een liter lenzenvloeistof willen kopen, graag zelfs! Dat spul is zo snel op.. maar ik heb dat eigenlijk nog nooit gezien ergens.
Ik heb nog 2 volle flessen 380 ml staan En de fles waar ik nu mee bezig ben is al 4 maanden en 2 dagen oud en nog niet op. Ik weet echt niet wat jij allemaal met dat spul doet hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')