Hij gaat een grotere kopen misschien?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom verkoop je hem nu alweer, als ik vragen mag?
Juist goed geradenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:19 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hij gaat een grotere kopen misschien?![]()
Wat toch een ander merk blijftquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:04 schreef duckes het volgende:
ik ga ff kijken wat het verschil is tussen deze en de 24" van dell
Dell 2405FPW voor 1040 euro
er moet nog best wel wat van de prijs af denk ik aangezien je bij Dell een nieuwe hebt, wat ook een superscherm is, en 1 inch groter.
Maar ik bekijk het nog ff
tuurlijk maar ik ben niet merk gebonden, en als je toch al veel geld aan het uitgeven bent. ik wil hier helemaal geen rel mee laten ontstaan hoor, is niet mijn bedoeling, maar ik wil een goed scherm en eigenlijk gewoon het beste.quote:
Hoi Wim heb je misschien interesse in een inruil van een Samsung 17" LCD-TV/ Monitor?quote:
nee dat schiet niet echt op.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Is zo klote met film kijken he, verspreid over 2 schermen.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:40 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hoi Wim heb je misschien interesse in een inruil van een Samsung 17" LCD-TV/ Monitor?
Gebruik ik nu als breedbeeld PC-monitor 1280x768 en is ideaal op een Mediacentre voor in de slaapkamer.![]()
Ok dan moet ik verder sparen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:35 schreef wim2 het volgende:
Sorry niet gezien nee heb ik geen interesse in we draaien hier alledrie met een 24 inch lcd
gegevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:15 schreef wim2 het volgende:
slotje graag, heb het scherm aan een goede vriend gegeven.
zoieso klote film kijken op een computerquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Is zo klote met film kijken he, verspreid over 2 schermen.
Mijnes zit anders prima hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:03 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
zoieso klote film kijken op een computer![]()
sow..., jij hebt vast het topic wel gelezenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:02 schreef Ricepuppet het volgende:
Ik heb gisteren een 19" breedbeeld TFT gekocht voor 299 bij de Media Markt met 8ms. De 20" was 399 euro (ook 8ms). Dus je prijs is wel een beetje aan de hoge kant - vooral omdat de jouwe 16ms heeft. Kan je me beschuldigen van het feit dat ik je topic verneuk, maar andere mensen belazeren op deze manier is toch wel erg gay dude.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:10 schreef wim2 het volgende:
[..]
ja geef hem liever weg dan dat ik hem moet verschijten aan een vreemde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |