Was het van plan, maar kan daar niet meer reagerenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:36 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook gestemd... Fok natuurlijk![]()
Kan iemand met een account daar misschien even reageren: 'Fok, want op SB/SD zit ik nooit?'
watch the postquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:36 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook gestemd... Fok natuurlijk![]()
Kan iemand met een account daar misschien even reageren: 'Fok, want op SB/SD zit ik nooit?'
Zo te zien heeft een ander het al overgenomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Was het van plan, maar kan daar niet meer reageren![]()
Het gaat hier dan ook wel om de meest intellectueel achtergestelde mensen, die hoeven we hier niet eensquote:
hoe zou fok zijn met zequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het gaat hier dan ook wel om de meest intellectueel achtergestelde mensen, die hoeven we hier niet eens![]()
Netjes.quote:
Fuck. Inzicht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
ALSJEBLIEFT STEM OP SUGABABES!!
Straks gaan ze inzien dat Fok! interressanter is en dat Sugababes een dom crackhoer-forum, waarop al die BrEeZaH's hier heen komen...![]()
eenschquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Er zou een centraal verkiezingmanipuleer-topic moeten zijn.
Neenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:52 schreef xFriendx het volgende:
http://www.superdudes.nl/Keramiekpl/
![]()
Braun!
volgens mij wel hoor, gezien de populariteit van US, het repeterende repertoire van SEX en de toevoeging van PUBquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:49 schreef Intrepidity het volgende:
Het gaat hier dan ook wel om de meest intellectueel achtergestelde mensen, die hoeven we hier niet eens![]()
Denk aan de enorme stormloop op PUB [V] Sexy & Gewaagdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:55 schreef Herald het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor, gezien de populariteit van US, het repeterende repertoire van SEX en de toevoeging van PUB
Je moest een foto in je profiel zetten voordat je kon posten in dat forum ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De foto dan, toch? (als ik fout zit, my bad)
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Denk aan de enorme stormloop op PUB [V] Sexy & Gewaagd![]()
!
De droogkloot ziet er weer geen humor in en kan duidelijk alleen nerdgrappen waarderen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:16 schreef Herald het volgende:
[..]
stoere vent!
"hej jongens stem ff op deze poll om sugababes te dissen wehehe want Fok! is veel leuker dus doe mee aan deze infantiele actie waarmee Fok! zich weer superieur probeert te voelen ten opzichte van een andere forum whehehe dus doorsturen deze link eejjj"
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De droogkloot ziet er weer geen humor in en kan duidelijk alleen nerdgrappen waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |