Gelukkig maar, dit had ik absoluut niet willen missen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:32 schreef i-spy24 het volgende:
Laat nou ondergetekende even in de buurt zijn om even snel iets van het voorval vast te leggen.
Die gozer haalt de augurkjes er tussenuit! DE BARBAAR! ETEN WAT DE POT SCHAFT!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oeh, een hamburger. Die lust ik nu ook wel.
Ik zie nergens Marokkanen, volgens mij zitten er gewoon autochtonen in die auto.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:38 schreef jimjim1983 het volgende:
maar dat eeuwige ontkennen van foute marokkanen daar wordt ik ook strontziek van zo langzamerhand![]()
We gaan al naar het randje met het openen van het topic en de eventuele bedoeling er achter.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:39 schreef Speed-Addicted het volgende:
Een marokkanen bash topic...... wat leuk![]()
Een fascist in je avatar.....wat leukquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:39 schreef Speed-Addicted het volgende:
Een marokkanen bash topic...... wat leuk![]()
Maak je direct (voor mij althans) onsterfelijk, en tief dit topic op slot. Naast het feit dat niet voor elke onbeduidende criminaliteit een topic op FOK! geopend kan worden, staan er ook onwaarheden (of althans niet aantoonbare waarheden) over de afkomst van de daders in de OP.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We gaan al naar het randje met het openen van het topic en de eventuele bedoeling er achter.
Dus dit gaat het zeker niet worden anders is de pret snel over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |