rustig ja 010quote:
Wat weet jij daar nou van?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:40 schreef blieblie het volgende:
Tis zo jammer dat tegenwoordig bijna alle vrouwen een pyama of groot shirt aantrekt in bed.
Ik heb prachtige setjes gekocht in Amerika van Victoria Secret.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:40 schreef blieblie het volgende:
Het is een crime om mooie plaatjes te vinden van Marlies Dekkers.
Maar ik vind lingerie van Aubade, Marlies Dekkers of bijv. veel dingetjes die ze bij Victoria's Secret verkopen erg mooi. Al vind ik het persoonlijk leuker om te zien dat een vrouw zich een beetje sexy in bed kleed (of gewoon helemaal niet) dan dat ze heel erg sexy lingerie aan heeft. Tis zo jammer dat tegenwoordig bijna alle vrouwen een pyama of groot shirt aantrekt in bed.
Waar jij ook staat!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Niet iedereen verkondigt zijn nieuwe veroveringen op Internet.
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Niet iedereen verkondigt zijn nieuwe veroveringen op Internet.
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:42 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik heb prachtige setjes gekocht in Amerika van Victoria Secret.
Ik heb ook een paar van Pabo, maar die gaan heel snel uit.
Je hoeft niet te slapen in lingerie. Maar doe wel iets leuks aan! Zoiets bijv.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:42 schreef LaraLove het volgende:
ja maar blieblie...in lingerie kan je niet slapen
Neej, is mijn verklaring waarom ik wellicht wel de nodige bedpartners heb gehad in pyama of t-shirtquote:
Nou wil ik niet vervelend doen, maar ik zou een meid echt mn bed niet uit schoppen omdat ze niet een sexy nachtgewaad aanheeft. Sterker nog, ik vind een groot T-shirt soms best sexyquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je hoeft niet te slapen in lingerie. Maar doe wel iets leuks aan! Zoiets bijv.
[afbeelding]
Of:
[afbeelding]
Of (waarschijnlijk enorm a relaxt):
[afbeelding]
Maar niet dit!:
[afbeelding]
Dacht al..zoveel heb ik niet om te vermeldenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neej, is mijn verklaring waarom ik wellicht wel de nodige bedpartners heb gehad in pyama of t-shirt.
Die 2de is ook helemaal goedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef LaraLove het volgende:
oh...maar ik draag in bed ook meer zoals die tweede... de rest is onhabdig of on confortable om in te slapen
ik heb graag een boxershort aan
Ik schop niemand mijn bed uit om wat dan ook wat ze aan heeft. Maar kvind het wel jammer als ze een (heb ik ook een keer meegemaaktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nou wil ik niet vervelend doen, maar ik zou een meid echt mn bed niet uit schoppen omdat ze niet een sexy nachtgewaad aanheeft. Sterker nog, ik vind een groot T-shirt soms best sexy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |