Hoornquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:25 schreef most_wanted het volgende:
De hele tijd terugbellen en dan de hoorn erop!
Ah, zie het nu pasquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hij bedoelt.... de telefoon keihard op de grond gooien
Ik heb het ook...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:53 schreef Johnnn het volgende:
Krijg net voor de 2e keer een telefoontje van iemand die wilde bellen naar de vorige eigenaar.
Een pakket dat verzonden moest worden naar meneer of mevrouw Asoudin![]()
Vorige keer was het een advocatenkantoor ofzo, niet voor mij bedoeld in ieder geval.
Bij deze klaag ik dus over de tijd die er tussen de oude gebruiker van mijn nummer en ikzelf zit!![]()
En Eldvin ofzo ook, ik krijg allemaal onverstaanbare turken aan de telefoon aldoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dus Paulo ?
Licht je vrienden verdomme eens in dat je MIJN nummer niet meer hebt !![]()
Ja precies vriend van me heeft er ook zo een gekocht voor een SE. Kun je gewoon erin pluggen en dat kutding werkt ook nogquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:36 schreef talin77 het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.hoeduvoornamaak.nl/gadgets/gsmhoorn.php
En er dan hard op stampen en roepen "ik heb hem toch gekocht"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Werkt wel is je simkaart ook meteen kapot. Kan je mooi een nieuwe aanvragen met een nieuw nummer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alssie zovaak belt gewoon zeggen dat je die gast omgelegd hebt, en als hij niet stopt met bellen hij de volgende isquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:39 schreef Tique3 het volgende:
Ik heb nu al 1,5 jaar mijn abbo en wordt elke week 4-5 keer gebeld door iemand die die gast moet hebben
Geld aftroggelen dusquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:53 schreef Tique3 het volgende:
Nou, het is niet 1 iemand.. het zijn allemaal verschillende...
er hebben inmiddels al bijna 400 mensen gebeld dus..
Wat ik wel weet is dat hij een zakenmannetje is, ik krijg ook allemaal mensen die op die manier bellen
Ja precies open een rekening ergens op de Malediven. (Stap 1). Schrijf een fakebedrijf in bij de KvK (Stap2). Koop je een duur pak ergens in een winkel (Stap3). Zeg dat jij nu de vertegenwoordiger bent van Persoon X naar wie ze altijd vragen (Stap4). Stap 5 is het vertrouwen winnen van de klanten, zorg dat ze dingen bestellen en betalen en lever ze niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:53 schreef Tique3 het volgende:
Nou, het is niet 1 iemand.. het zijn allemaal verschillende...
er hebben inmiddels al bijna 400 mensen gebeld dus..
Wat ik wel weet is dat hij een zakenmannetje is, ik krijg ook allemaal mensen die op die manier bellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |