Staat er ergens dat je niet mag verwijzen naar gesloten topics?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:33 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Thanks. Ik vraag me alleen af of FA's dat ook leuk vinden.
Toen zei ie: "Misschien moet mijn collega even kijken of die óók ziet dat ie écht groen is."quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:39 schreef Tobbes het volgende:
Toen begon je over dode oma die schuiftrompet speelt?
Hoe keek die je aan?
En je weet zeker dat je niet met je borsten aan het pronken was?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toen zei ie: "Misschien moet mijn collega even kijken of die óók ziet dat ie écht groen is."
Nee, dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:39 schreef Arnold_fan het volgende:
Staat er ergens dat je niet mag verwijzen naar gesloten topics?
Ja, dat weet ik zeker. Die gebruik ik alleen om mee te slaan als iemand me dwars zitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:41 schreef Tobbes het volgende:
En je weet zeker dat je niet met je borsten aan het pronken was?
Als we honger hebbenquote:
So-de-juquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef Tobbes het volgende:
Ik zit net olijven, toastjes en tonijn naar binnen te werken, samen met een fles canei.
Vraag je je af wat harder aankomt? Ik denk the real thing. Met de siliconen kan je niet zo makkelijk zwiepenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef Arnold_fan het volgende:
Siliconen zeker?
* onderweg isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:50 schreef Tobbes het volgende:
Ik heb nog wel wat hoor...maar dan moet je wel opschieten.
Banmeld topic deel 675quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:57 schreef Tobbes het volgende:
Godzijdank, hoef ik niet wéér alleen naar bed vanavond
Elisa, kan jij in het Crewforum achterhalen waarom ik een ban heb gekregen in FB?
Er is een keer een stripper aangeklaagd omdat ze een man geslagen had met haar borstenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vraag je je af wat harder aankomt? Ik denk the real thing. Met de siliconen kan je niet zo makkelijk zwiepen![]()
Nah....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:01 schreef Tobbes het volgende:
Blijkbaar
Maar ik kan/kon me niks voor de geest halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |