Negatieve feedback heeft ie ook al.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar gaat je mogelijke V&A-modschap
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Negatieve feedback heeft ie ook al.Om 2,50 euro.
![]()
![]()
ik heb er ook ergelijk lang over nagedacht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Sorry ik moest lachen toen ik dat voorstel van 2,50 euro terugstorten zag.![]()
Dat is heel netjes. Maar moet dit niet in een ander topic?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:28 schreef Foo_niks het volgende:
Hulde voor Het_Biertje
Niettegenstaande het feit dat ik het nog steeds een brakke lul vind betreffende het omwisselen van fotoos in zijn eigen topic.
Heeft hij me vandaag toch nog verbaasd.
Ik was met hem overeen gekomen om een Agfascanner over te nemen voor de somma van TIEN pleuroos,levert hij het ding zonder boekje en drivers .
Normaliter doe ik daar niet zo moeilijk over maar aangezien het op de door hem verstrekte foto aanwezig was heb ik er toch een mailtje of 15 aan besteed.
En wat schets mijn verbazing vandaag: [afbeelding].
Had al tot God gebeden om hem door een hunnebed te laten verpletteren of te stikken in zijn eigen kots na het zoveelste biertje ,maar het blijkt dat de internet alcholist toch nog een beetje fatsoen in zijn aambeienkont heeft .
Niet allen heeft hij het boekje uit zijn vermoedelijke vuilstort terug kunen vinden,maar hij heeft ook nog de moeite genomen om de drivers voor XP op een ceedeetje te fikken en het belangeloos aan mij toe te sturen.
De volgende keer dat ik in midden Drenthe ben ,heffen we er een glas op![]()
HULDE.
Waar?quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:28 schreef Foo_niks het volgende:
Hulde voor Het_Biertje
Niettegenstaande het feit dat ik het nog steeds een brakke lul vind betreffende het omwisselen van fotoos in zijn eigen topic.
quote:Heeft hij me vandaag toch nog verbaasd.
Ik was met hem overeen gekomen om een Agfascanner over te nemen voor de somma van TIEN pleuroos,levert hij het ding zonder boekje en drivers .
Normaliter doe ik daar niet zo moeilijk over maar aangezien het op de door hem verstrekte foto aanwezig was heb ik er toch een mailtje of 15 aan besteed.
En wat schets mijn verbazing vandaag: [afbeelding].
Had al tot God gebeden om hem door een hunnebed te laten verpletteren of te stikken in zijn eigen kots na het zoveelste biertje ,maar het blijkt dat de internet alcholist toch nog een beetje fatsoen in zijn aambeienkont heeft .
Niet allen heeft hij het boekje uit zijn vermoedelijke vuilstort terug kunen vinden,maar hij heeft ook nog de moeite genomen om de drivers voor XP op een ceedeetje te fikken en het belangeloos aan mij toe te sturen.
De volgende keer dat ik in midden Drenthe ben ,heffen we er een glas op![]()
HULDE.
Een witte luchtkussentjesenvelopquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:26 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]![]()
[..]ik heb je toch echt een origineel cdtje + boekje gestuurd
en ga niet zeggen dat je hem niet hebt aangezien deze nogal 'opvallend verpakt' was
Dude, dat is op die foto is niet wat ik je gestuurd heb. Er zaten WarSteiner waardebonnen bijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:05 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Een witte luchtkussentjesenvelop![]()
We zijn hier in de randstad wel wat gewend hoor![]()
tuurlijk, want offtopic verwijderen hoeft dan niet meer!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:32 schreef ElisaB het volgende:
Ow, da's leuk; gooi ik 'm af en toe dicht, dan hebben we ook slotjes
niet alleen naar BIER in de TT kijken eej!quote:
Niet gezienquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:36 schreef skiczukie het volgende:
En geen Maikuuul hopelijk.
nope, geen hendig sjieke slips in dit forum, of je moet die van ElisaB meerekenenquote:
*noteert*quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:21 schreef Adelante het volgende:
wel een leuk topic zo met feedback, slowchat en ervaringen door elkaar. misschien moeten we hier ook in gaan handelen en wordt dit ook meteen het enige topic binnen v&a
sjieke slotjsquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
nope, geen hendig sjieke slips in dit forum, of je moet die van ElisaB meerekenen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |