Wat een mietje die gozerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:02 schreef Arnold_fan het volgende:
Er is een keer een stripper aangeklaagd omdat ze een man geslagen had met haar borstenZe was voor hem aan het dansen en sloeg met haar borsten tegen hem aan, maar ze waren wat hard.
verder weinig ervaring mee
verleiden van een mod misschien?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:01 schreef Tobbes het volgende:
Blijkbaar
Maar ik kan/kon me niks voor de geest halen.
look on the bright side; als je aan jezelf kunt werken is er nog niets verlorenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:03 schreef Tobbes het volgende:
Shmoopy reageert niet meer op mn mailtjes
Ongelovelijk, altijd heb ik me goed gedragen, nooit heb ik een negatieve note mogen ontvangen; en toch, na 1 misstap krijg ik geen feedback, opdat ik aan mezelf kan werken.
Wat betekent pwnd eigenlijk?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:09 schreef buitenbeentje het volgende:
Misschien anders zelf even mailen pwnd.![]()
Moet je maar niet bij strippers gaan zitten, waar gehakt wordt vallen spaandersquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een mietje die gozer
Ik heb er ook geen ervaring mee
En zo is hetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:05 schreef Arnold_fan het volgende:
Moet je maar niet bij strippers gaan zitten, waar gehakt wordt vallen spaanders![]()
www.pwned.nlquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
look on the bright side; als je aan jezelf kunt werken is er nog niets verloren
Over werken gesproken....
[..]
Wat betekent pwnd eigenlijk?
Thnx!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:06 schreef Tobbes het volgende:
www.pwned.nl
Ja, maar ik moet wel weten wat ik gedaan heb dan
Maar goed...ik ga slapen.
Tot zo, Elisa.![]()
En dan weer mn poot breken zekerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:09 schreef Tobbes het volgende:
Klim maar via het balkon door het raam; wel zo romantisch.
Nee, dat hoeft nou ook weer nietquote:
Owkeequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:12 schreef Tobbes het volgende:
Nee, dat hoeft nou ook weer niet![]()
Ik laat de deur wel van het slot, doe hem even op de knip wel als je naar boven komt en eerst douchen voordat je in bed komt liggen. Dat is een ongeschreven regel bij mij. Handdoeken liggen in het kastje tegenover trap op 2de verdieping.
ElisaBquote:
Als je goed je best doet mag je topic voor je Xbox wel weer openquote:
18.quote:
Je sliep, en je snurkte. Ongelofelijk hard... Dus ik heb de zak krentenbollen uit de kast gepakt en ben met de eerste trein weer vertrokkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:58 schreef Tobbes het volgende:
Waarom was je zo vroeg weer weg?
Ik heb je niet eens gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |