abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:00:26 #176
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38602188
Nog eentje : trollbead
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:23:16 #177
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_38603187
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:00 schreef deedeetee het volgende:
Nog eentje : trollbead
Deze mevrouw is heel erg betrouwbaar. Echte trollbeads voor een veel lagere prijs als in Nederland (zelfs als je de verzendkosten erbij optelt).
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_38604110
Goed nieuws M@x!
pi_38607474
Thanks!! Ik had dus gewoon Trollbead ingevuld maar dat werkte hier dus niet.
Ik heb haar bij mijn fao verkopers gezet want ik ga haar zeker in de gaten houden! Ik mag nu even niks kopen omdat ik die dure kraal gekocht had
pi_38611637
Mijn ouders en broertje namen mij vandaag na mijn diplomauitreiking mee uit eten, en ik kreeg in het restaurant ineens een heel schattig doosje van mijn broer:

Heeft hij helemaal zelf uitgekozen.

En van mijn ouders kreeg ik een groter doosje. Dus ik helemaal happy, een bedel plus een armband, dacht ik!

Was het een armband met deze bedels eraan:

<- favo kraal!

En dit slotje:

Zo veel ineens, en ze zijn allemaal zo mooi! Ik was er even helemaal stil van ! Ik ben er zo blij mee!
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_38616082
WOW wat geweldig!!!!
pi_38632288
Ik heb een armband gekocht net, en het hortensiaslotje en de geluktknoop
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:34:49 #183
78780 deedeetee
pi_38632577
gekkenhoedenmaker echt schitterend mooi, gefeliciteerd

heaven7 jij óók al, wat leuk dat je nu toch al een mooi beginnetje hebt van je armband.

Ik durf niet aan een armband te beginnen omdat op mijn huid zilver erg gauw zwart word. Ik ben dus best wel jaloers op jullie
pi_38632851
Ja ik ben helemaal blij en voel me enorm schuldig want ik had het eigenlijk niet moeten doen qua geld Maar hij is zo mooi
De armband is trouwens al niet helemaal zilverkleurig he, hij is geoxideerd Misschien dat je het dan wel aandurft?
Jammer trouwens dat dat ene kraaltje nu zielig naast het slotje bungelt, toch even kijken of die goedkope rubberen stoppers eronder kunnen. Weet iemand dit?
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:54:14 #185
78780 deedeetee
pi_38633076
Ik heb in de winkel gevraagd of dat geoxideerde wel kon en het werd me afgeraden. Ook al omdet de bedels bij mij erg gauw zwart zullen worden en die bewerkte bedels kun je niet goed poetsen.
Alleen glasbedels vind ik niet leuk en dan zou ik zo'n mooi slotje ook niet kunnen nemen. Dat bloempje en 't visje vind ik alle twee erg mooi.

Ik weet niet hoe het met die stoppertjes zit kun je dat niet op die site vragen waar ze worden aangeboden ? Gewoon ff mailen en vragen.
pi_38633287
Heb ik zojuist gedaan

Erg jammer dat het je wordt afgeraden, wel heel eerlijk natuurlijk maar heel jammer!
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:57:35 #187
78780 deedeetee
pi_38635123
Ik ben 't in 2 winkels wezen vragen......
Nou zijn de glasbedels wel veel dikker dus dacht ik dat die zilveren mss geen * huidcontact * gaan maken als ik genoeg bedels neem,maar 't slotje wel natuurlijk. én ik kan 'm pas om als ik voeldoende bedels bij elkaar heb gespaard........

Mja 't is wel erg veel geld als ik het straks niet kan dragen dus ik durf 't eigenlijk niet aan.

Intussen geniet ik gewoon mee in dit topic van de leuke dingen die jullie aanschaffen da's ook al leuk
pi_38637013
Thanks Heaven, deedeetee

Ik zit er echt de hele dag aan te peuteren, en naar te kijken
Voor mijn verjaardag vraag ik sowieso nog een bedeltje, ben echt helemaal verslaafd!
pi_38637632
gekkehoedenmaker dat is nog ens een leuk kado!
pi_38637804
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:57 schreef deedeetee het volgende:
Nou zijn de glasbedels wel veel dikker dus dacht ik dat die zilveren mss geen * huidcontact * gaan maken als ik genoeg bedels neem,maar 't slotje wel natuurlijk. én ik kan 'm pas om als ik voeldoende bedels bij elkaar heb gespaard........

Mja 't is wel erg veel geld als ik het straks niet kan dragen dus ik durf 't eigenlijk niet aan.

Intussen geniet ik gewoon mee in dit topic van de leuke dingen die jullie aanschaffen da's ook al leuk
Kun je het anders niet eerst met een stel neppers proberen? Die zijn ook erg leuk en kosten véél minder
  woensdag 7 juni 2006 @ 22:01:21 #191
78780 deedeetee
pi_38637965
Ik wil alleen de échte
En 't materiaal is mss niet 't zelfde dus dan kan 't alsnog fout uitpakken.
pi_38637988
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:57 schreef deedeetee het volgende:

Misschien moet je de armband eerst even in de winkel passen, met al die glaskralen er al aan! Of je draagt de armband een weekje, en als het niet werkt ruil je hem gewoon.
Onze juwelier heeft mijn ouders ook gewoon het bonnetje meegegeven, en als de armband na een week toch te strak zou zitten of niet bevalt, mag ik hem gedragen en al gewoon inruilen tegen een ander.
  woensdag 7 juni 2006 @ 22:17:08 #193
78780 deedeetee
pi_38638323
Ik weet niet of ruilen nadat 't gedragen én zwart geworden is wel mag. Het werd me in beide winkels nogal resoluut afgeraden dus ik denk het eigenlijk niet. Anders hadden ze me dat toch wel voorgesteld ?
Het is niet zo dat ze me voor een "zeurpiet die toch niks koopt " hielden want ik heb in beide winkels wat gekocht en toen ook naar die troll beads gevraagd.
pi_38639244
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:17 schreef deedeetee het volgende:
Ik weet niet of ruilen nadat 't gedragen én zwart geworden is wel mag. Het werd me in beide winkels nogal resoluut afgeraden dus ik denk het eigenlijk niet. Anders hadden ze me dat toch wel voorgesteld ?
Het is niet zo dat ze me voor een "zeurpiet die toch niks koopt " hielden want ik heb in beide winkels wat gekocht en toen ook naar die troll beads gevraagd.
Ik heb een beetje over dat zwart worden heengelezen, sorry. Maar je hebt gelijk, ze zouden het je wel voorstellen inderdaad.
  donderdag 8 juni 2006 @ 15:09:14 #195
78780 deedeetee
pi_38657944
Deze dingentjes kun je ook tussen de beads zetten heeft iemand dat gedaan en kan die me vertellen hoe breed die spacertjes zijn ?

spacer
pi_38715861
deedeetee,

een vriendin van mij heeft probleem ook dat alles snel zwart word.
Die heeft last van een huid allergie.
Maar ook zei draag TB en zo lang je ze niet poets valt het wel mee.
Door het te veel aan poetsen haal je het laagje er af wat er overheen zit en dan worden ze snel zwart. En als je hem af doe als je gaat douche of afwassen enzo dan valt het volgens mij wel mee.
Ik heb ook vaak dat alles zwart word maar met TB heb ik er geen last van.
En de meeste beads zijn al zwart van zich zelf.

en als je hem via amerika zou bestellen scheeld het toch al weer een hoop euro's

groetjes Claudia
www.trollbeads.web-log.nl
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:02:58 #197
78780 deedeetee
pi_38724545
Ik heb een oplossing gevonden, ik heb nog een gouden koordketting en die is best dik dus ik 't ga eerst 'ns met een ketting proberen. daarom heb ik een voorraad glas kralen ingeslagen en nog maar 2 zilveren. Ik ga er elke maand 1 zilveren bijkopen en als ik jarig ben krijg ik er ook wel een paar.
Bij die ketting heb ik óók een armbandje dus dan kan ik als ik meer zilveren kralen heb 't eens uitproberen.
Mijn kralen :

Deze is me voor mijn verjaardag al belooft

[ Bericht 2% gewijzigd door deedeetee op 10-06-2006 21:01:54 ]
pi_38729919
ooooooo dat eendje is leuk he? heb je de kikker bij het eendje al gezien?
De rest van je beads zijn ook erg leuk mooie aankoop.

o zie achteraf dat de kikker op het plaatje wel heel goed te zien is.
groetjes Claudia
www.trollbeads.web-log.nl
  zaterdag 10 juni 2006 @ 20:39:51 #199
78780 deedeetee
pi_38732080
Ik heb al verlekkerd naar nog meer leuke zilveren beads gekeken want ik heb nu veel te veel glazen.
Het lam is ook erg leuk en de krab en koninklijk en sneeuw, er is ook een grote kikker en zo kan ik wel doorgaan, maar ze hadden hier in de winkel niet veel keus meer. Ik moet wachten op de nieuwe aanvoer

Ik ben zo vreselijk in m'n nopjes met mijn nieuwe ketting die kleurtjes van de glazen trollbeads staan zo echt zomers
Heb ik lekker tóch nog trollbeads

Haha ik ontdek net dat dat leuke weblog dat ik in m'n favorieten heb gezet van jou is Claudia

[ Bericht 11% gewijzigd door deedeetee op 10-06-2006 21:08:49 ]
  zaterdag 10 juni 2006 @ 21:37:32 #200
78780 deedeetee
pi_38733718
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Grappig...

Een bepaalde juwelier heeft deze bedel niet in de collectie "vanwege de occulte lading" hiervan

[afbeelding]
Ik ben ook een beetje bijgelovig
Maar ik vind 'm wel erg leuk. Wie heeft hem ?

Eigenlijk hoort zo'n bead er nou juist wel bij, of niet ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')