Deze mevrouw is heel erg betrouwbaar. Echte trollbeads voor een veel lagere prijs als in Nederland (zelfs als je de verzendkosten erbij optelt).quote:
Kun je het anders niet eerst met een stel neppers proberen? Die zijn ook erg leuk en kosten véél minderquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:57 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben 't in 2 winkels wezen vragen......![]()
Nou zijn de glasbedels wel veel dikker dus dacht ik dat die zilveren mss geen * huidcontact * gaan maken als ik genoeg bedels neem,maar 't slotje wel natuurlijk.én ik kan 'm pas om als ik voeldoende bedels bij elkaar heb gespaard........
Mja 't is wel erg veel geld als ik het straks niet kan dragen dus ik durf 't eigenlijk niet aan.![]()
Intussen geniet ik gewoon mee in dit topic van de leuke dingen die jullie aanschaffen da's ook al leuk![]()
Misschien moet je de armband eerst even in de winkel passen, met al die glaskralen er al aan!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:57 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben 't in 2 winkels wezen vragen......![]()
Nou zijn de glasbedels wel veel dikker dus dacht ik dat die zilveren mss geen * huidcontact * gaan maken als ik genoeg bedels neem,maar 't slotje wel natuurlijk.én ik kan 'm pas om als ik voeldoende bedels bij elkaar heb gespaard........
Mja 't is wel erg veel geld als ik het straks niet kan dragen dus ik durf 't eigenlijk niet aan.![]()
Intussen geniet ik gewoon mee in dit topic van de leuke dingen die jullie aanschaffen da's ook al leuk![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:17 schreef deedeetee het volgende:
Ik weet niet of ruilen nadat 't gedragen én zwart geworden is wel mag. Het werd me in beide winkels nogal resoluut afgeraden dus ik denk het eigenlijk niet. Anders hadden ze me dat toch wel voorgesteld ?
Het is niet zo dat ze me voor een "zeurpiet die toch niks koopt " hielden want ik heb in beide winkels wat gekocht en toen ook naar die troll beads gevraagd.![]()
Ik ben ook een beetje bijgelovigquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Grappig...
Een bepaalde juwelier heeft deze bedel niet in de collectie "vanwege de occulte lading" hiervan
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |