was te verwachten dat, dat zou gebeuren.quote:
Kijk zelf maar ffquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:04 schreef amberrosan het volgende:
Ik ben gauw jarig en ga dan ook een trollbeadarmband vragen, ik zou alleen graag willen weten waar het bij mij in de buurt te koop is. Ik woon in de omgeving van Zwolle.
Kan iemand mij dat vertellen?
Laat het ons ook weten gaarne!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:25 schreef amberrosan het volgende:
Bij de verkooppunten had ik al gekeken maar zag Zwolle er niet bij staan. Toch hoorde ik van iemand dat ze wel in Zwolle te koop waren. Dan zal ik het haar eens vragen.
ik weet volgens mij over wie jij het heb maar die is er mee gestop dacht ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:25 schreef amberrosan het volgende:
Bij de verkooppunten had ik al gekeken maar zag Zwolle er niet bij staan. Toch hoorde ik van iemand dat ze wel in Zwolle te koop waren. Dan zal ik het haar eens vragen.
Klinkt goed allemaal, ben benieuwd welke glasbedel 't gaat wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:39 schreef amberrosan het volgende:
Ik heb iig veel zin in vanavond, ik heb al wat achteruit laten leggen, namelijk het bloemslotje met de hortensia, de bedels geloof, hoop en liefde, de lotus en de bedel met allemaal hortensiabloemetjes.
Ook wil ik wel een glasbedel eraan. Ik ben heel benieuwd hoe het er allemaal uitziet in het echt.
Ik laat wel weten wat het geworden is!
Nou in dat geval spaar je een hoop geld uit op de kralen dus dan valt het toch wel mee ?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:31 schreef heaven7 het volgende:
Als je bijvoorbeeld niet je hele armband vol wil hebben en steeds een bepaalde ruimte tussen de kralen wil houden wat mij wel leuk lijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |