abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37459746

Ik heb deze besteld op Ebay.
Heb er omgerekend maar 65 euro voor betaald incl. verzendkosten uit Amerika!
  maandag 1 mei 2006 @ 17:34:26 #127
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37459888
Die zijn leuk! Mooie prijs ook. Ik ben nu met glaskralen begonnen. Vanaf het begin heb ik alleen zilveren kralen gekocht en nu heb ik van mijn man een glaskraal gekregen. Dat staat toch ook wel heel mooi.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_37517819
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 17:11 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Niet meer op trollbeads
was te verwachten dat, dat zou gebeuren.
Trollbeads wil helemaal niet dat je korting geef en als je dat als juwelier wel doet dan krijg je gewoon niks meer.
groetjes Claudia
www.trollbeads.web-log.nl
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:50:35 #129
3142 m@x
pi_37519944
Veel juweliers geven verkapte korting door middel van spaarkaartsystemen. Als je dan een bepaalde bedrag uitgeeft krijg je een stempel en als je kaart vol is krijg je korting. Misschien handig om daar eens naar te informeren bij een juwelier in de buurt. Je hebt dan niet direct bij je eerste aanschaf korting maar na een tijdje dus wel.
pi_37520005
Hier geen juweliers in de buurt met spaarkaarten
Zaterdag mag ik er weer 1kopen van mezelf, weet nog niet welke, zo eens de site bekijken.

Ik doe trouwens om en om kopen, vorige keer een zilvere nu dan een glaskraal.
pi_38087919
heb gisteren net voor het eerst kennis gemaakt met Trollbeads, ik kreeg een armband met een glazen kraal en een bedel voor m'n verjaardag...
ik vond de pandora vaak te truttig (sorry voor de liefhebbers...) maar wauw wat zijn de Troll's mooi en leuk!

ben al sinds gisteravond aan het surfen naar bedels en kralen is erg verslavend ben ik bang....

[ Bericht 0% gewijzigd door anna69 op 22-05-2006 16:25:11 ]
Groei, geniet en geef
Lach, laat gaan en leef.
Straal met je aanwezigheid.
En ben jezelf, altijd.
pi_38271072
Ik ben gauw jarig en ga dan ook een trollbeadarmband vragen, ik zou alleen graag willen weten waar het bij mij in de buurt te koop is. Ik woon in de omgeving van Zwolle.
Kan iemand mij dat vertellen?
pi_38272093
Oeh, ik ben ook gauw jarig, en mijn ouders hebben volgens mij goed op mijn ubtiele hints gelet

Mijn moeder had een trollbeads website open staan, en mijn vader kwam semi-nonchalant met een foldertje aanlopen 'Mooi he? Welke vindt jij het mooist meis?'

Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  zondag 28 mei 2006 @ 12:24:02 #134
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38296363
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:04 schreef amberrosan het volgende:
Ik ben gauw jarig en ga dan ook een trollbeadarmband vragen, ik zou alleen graag willen weten waar het bij mij in de buurt te koop is. Ik woon in de omgeving van Zwolle.
Kan iemand mij dat vertellen?
Kijk zelf maar ff

verkooppunten
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_38302240
ik ben gisteren nog weer eens wezen kijken, een juwelier hier redelijk in de buurt verkoopt ze nu eindelijk ook...
Ik blijf ze zo mooi vinden, maar de afspraak die ik met vriendje gemaakt had lijkt haast onhaalbaar de laatste tijd..
Dus ik blijf nog even smachten
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38325917
Bij de verkooppunten had ik al gekeken maar zag Zwolle er niet bij staan. Toch hoorde ik van iemand dat ze wel in Zwolle te koop waren. Dan zal ik het haar eens vragen.
  maandag 29 mei 2006 @ 11:59:23 #137
127981 Misstique
11-07-2014
pi_38328941
quote:
Op maandag 29 mei 2006 10:25 schreef amberrosan het volgende:
Bij de verkooppunten had ik al gekeken maar zag Zwolle er niet bij staan. Toch hoorde ik van iemand dat ze wel in Zwolle te koop waren. Dan zal ik het haar eens vragen.
Laat het ons ook weten gaarne!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_38362535
quote:
Op maandag 29 mei 2006 10:25 schreef amberrosan het volgende:
ik weet volgens mij over wie jij het heb maar die is er mee gestop dacht ik.
ik ga even voor je zoeken op me eigen forum.

http://www.zetsma-juweliers.nl/

[ Bericht 10% gewijzigd door claudia007 op 30-05-2006 11:36:18 ]
groetjes Claudia
pi_38365808
Ik heb even gebeld met Zetsma maar zij worden overgenomen door een andere eigenaar. Tot 1 augustus hebben ze uitverkoop maar alles van Trollbeads is al verkocht. Het is nog onduidelijk of de nieuwe eigenaar ze gaat verkopen. Even afwachten dus...Verder zijn er geen verkooppunten in Zwolle, voor mij betekent dat dat ik naar Epe moet om ze te kopen. Dat ga ik dan maar doen.
pi_38447697
meppel niet dichter bij?
groetjes Claudia
pi_38465567
Ik woon in Hattem, onder Zwolle, dan is Epe net wat sneller, maar bedankt voor het meedenken!
Ik ga vanavond met mijn mannetje een armband uitzoeken voor mijn verjaardag. Ik mag ook gelijk 2 bedels uitzoeken, één van mijn collega's en één van mijn ouders. Misschien ook nog één van mijn liefste als ik hem heel lief aankijk...! Wel jammer dat ik moet wachten tot mijn verjaardag. Dat is op 15 juni, wat duurt dat nog lang...!
Ik heb iig veel zin in vanavond, ik heb al wat achteruit laten leggen, namelijk het bloemslotje met de hortensia, de bedels geloof, hoop en liefde, de lotus en de bedel met allemaal hortensiabloemetjes.
Ook wil ik wel een glasbedel eraan. Ik ben heel benieuwd hoe het er allemaal uitziet in het echt.
Ik laat wel weten wat het geworden is!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:52:15 #142
78780 deedeetee
pi_38465861
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 09:39 schreef amberrosan het volgende:

Ik heb iig veel zin in vanavond, ik heb al wat achteruit laten leggen, namelijk het bloemslotje met de hortensia, de bedels geloof, hoop en liefde, de lotus en de bedel met allemaal hortensiabloemetjes.
Ook wil ik wel een glasbedel eraan. Ik ben heel benieuwd hoe het er allemaal uitziet in het echt.
Ik laat wel weten wat het geworden is!
Klinkt goed allemaal, ben benieuwd welke glasbedel 't gaat worden Lastig kiezen want er zijn zoveel mooie.
pi_38497743
Nou, ik ben geweest gisteravond! Wat geweldig om al dat moois bij elkaar te zien! Het is de armband met bloemslot geworden. Ook mocht ik een aantal kralen uitzoeken. Van mijn mannie krijg ik de geloof, hoop en liefde en de lentebloem, van mijn kids ieder een glaskraal, dit zijn de zwarte met witte bloemen en een kraal met off-white vlekken door zwart omrand. Van mijn moeder krijg ik de kraal met de hortensiabloemetjes. Dus ik begin al met 5 kralen! Ook krijg ik er nog één van mijn collega's, die wilden hem bij nader inzien liever zelf uitzoeken, gelukkig mag ik wel mijn verlangens doorgeven en dan maar afwachten of ze daar rekening mee houden...!
pi_38498714
Ik ben gister ook even wezen kijken, leuk hoor maar mensekinderen, niet te betalen Als je op al die kralen nog stoppers wil zetten ben je er al 2 per kraal kwijt? Stel dat je 6 kralen hebt, is 12 stoppen a ¤10,-? (van Tedora kosten ze 10) zit je al dik over de ¤100,- en heb je nog helemaal niks!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 13:21:32 #145
3142 m@x
pi_38501742
Goedkoop is het inderdaad niet maar je armband hoeft niet in één keer vol te kopen. Ik vind het juist leuk om bij speciale gelegenheden kralen te krijgen en op die manier mijn armband vol te sparen.

Waarom zou je trouwens voor elke kraal stoppers moeten hebben? Ik heb er aan mijn armband maar eentje zitten om te voorkomen dat mijn kralen eraf vliegen als het slotje per ongeluk open zou springen.
pi_38501976
Als je bijvoorbeeld niet je hele armband vol wil hebben en steeds een bepaalde ruimte tussen de kralen wil houden wat mij wel leuk lijkt
  zaterdag 3 juni 2006 @ 13:35:27 #147
78780 deedeetee
pi_38502081
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 13:31 schreef heaven7 het volgende:
Als je bijvoorbeeld niet je hele armband vol wil hebben en steeds een bepaalde ruimte tussen de kralen wil houden wat mij wel leuk lijkt
Nou in dat geval spaar je een hoop geld uit op de kralen dus dan valt het toch wel mee ?
pi_38502429
Jaaa oke
pi_38504410
Ik heb vandaag een nieuwe kraal gekocht, omdat ik vorige maand geen kraal gekocht had mocht ik nu of 2 of een duurdere. \ik heb wisdom gekocht
pi_38504447
die ziet er mooi uit Anitra...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')