abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34648082
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:31 schreef E.T. het volgende:
Armbandjes met slotjes zijn er idd niet in 20 cm, maar als je daar een bedel aan wilt doen moet je steeds het slotje eraf halen met een tangetje.
Makkelijker zijn armbandjes en losse, dubbele slotjes.
Dat had ik niet eens door
Dan is het handiger om idd een los slotje te nemen en een losse armband.
Dan word het dus geen extra kraal als ik de armband ga bestellen
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:38:35 #102
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_34649288
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:51 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Verkopen ze ze daar allemaal? Dan ga ik vanmiddag meteen kijken
Ze hebben er in ieder geval een hele hoop en je wordt heel goed geholpen. Veel plezier!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_34654479
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:00 schreef Anitra het volgende:

[..]

Dat had ik niet eens door
Dan is het handiger om idd een los slotje te nemen en een losse armband.
Dan word het dus geen extra kraal als ik de armband ga bestellen
Ik ben trouwens ook van en armband met los slot uit gegaan
Want volgens mij verkopen ze de armbanden met vast slot niet in nederland.
Maat 22 komt op het zelfde neer als 20 met los slot.
Maar net wat al gezegt werd los slot is beter
groetjes Claudia
www.trollbeads.web-log.nl
pi_34702191
vanaf maart ook in nederland
groetjes Claudia
pi_34702262
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:35 schreef claudia007 het volgende:
vanaf maart ook in nederland
Dan kan ik nog ff sparen want er zitten wel een paar leuke tussen!
pi_34768758
Ik heb gister in Maastricht mijn armbandje gekocht
met dit slotje:
pi_34819242
gaaaaf en heb je ook en kraal? welke maat heb je nu genomen?
groetjes Claudia
pi_34819623
De maat weet ik niet eens Ik heb hem gepast en het was ruimte zat
De kralen die ik voor mijn verjaardag had gekregen waren:

pi_34828012
ik hou het maar bij Pandora... ik vind die trollbeads toch net iets te grof
You gotta cry without weeping, talk without speaking, scream without raising your voice.
pi_34842901
Moet ik es wat vertellen.
In Belgie bestaat Pandora en Trollbeads zelfs niet. Nog nooit van gehoord in de juwelier.
NERGENS te verkrijgen.
Een regelrechte ramp, want ik vind ze allebei mooi. Al moet ik toegeven dat Trollbeads iets mooier is, maar de prijs me meer nijgt naar Pandora.
Den eerste die het initiatief neemt om Belgie te laten kennismaken met Trollbeads, awel, die "zouwe kik" zeer dankbaar zijn. Bespaart me serieus aan benzine. Dezen tijd een zwaar argument om nen uitstap uit te stellen.
Altijd dat eind rijden naar Nederland. Niet dat het niet gezellig is. Maar zoals ik bij jullie lees, gaan jullie even bij de juwelier langs. Hier niet, Eh!!.
Enfin, ik moet toegeven dat ik het altijd fijn vind als ik een uitstapje plan, dat ik dan weer een geldig excuus heb om toevallig langs dien juwelier langs te gaan.

Een fervent fan van al die mooie maar toch niet goedkope prulletjes. Heidi
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 februari 2006 @ 21:33:06 #112
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34843012
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:30 schreef heiditest het volgende:
Moet ik es wat vertellen.
In Belgie bestaat Pandora en Trollbeads zelfs niet. Nog nooit van gehoord in de juwelier.
NERGENS te verkrijgen.
Een regelrechte ramp, want ik vind ze allebei mooi. Al moet ik toegeven dat Trollbeads iets mooier is, maar de prijs me meer nijgt naar Pandora.
Den eerste die het initiatief neemt om Belgie te laten kennismaken met Trollbeads, awel, die "zouwe kik" zeer dankbaar zijn. Bespaart me serieus aan benzine. Dezen tijd een zwaar argument om nen uitstap uit te stellen.
Altijd dat eind rijden naar Nederland. Niet dat het niet gezellig is. Maar zoals ik bij jullie lees, gaan jullie even bij de juwelier langs. Hier niet, Eh!!.
Enfin, ik moet toegeven dat ik het altijd fijn vind als ik een uitstapje plan, dat ik dan weer een geldig excuus heb om toevallig langs dien juwelier langs te gaan.

Een fervent fan van al die mooie maar toch niet goedkope prulletjes. Heidi
bij http://pandora.edoorebeek.nl kan je ook vanuit België bestellen. Nee ik heb ECHT geen aandelen, ik heb alleen zijn website gemaakt.
pi_34843154
En wat betreft bestellen via het net.
Bij zukke spullen is dat toch plezant om dat allemaal echt eens te bezien en aan te doen bij de juwelier.
Uittesten wat er het beste bijeen past, enzo.
De groeten uit het warme zuiden,

Heidi.
pi_34843278
Niet dat uwe website niet goed is , zene.
Maar ik vind het persoonlijk plezanter met zoiets zelf naar de winkel te gaan en vanalles te proberen.
MAAR wanneer ge bepaalde stukken niet bij uwen juwelier vind(beperkt aanbod dikwijls) is natuurlijk het net aangewezen.
Awel, ik heb op dit forum al een paar websites gevonden die "kik dervoor" nog niet had gevonden.
Merciekes daarvoor.
Salut.
pi_36552482
Vanaf nu krijg je altijd 10% korting op je bestelling als je online bestelt bij juwelier Rob Jansen.
Voorheen gold er een minimumbedrag.
pi_36555567
ik heb vorige week mezelf deze kado gedaan:
pi_37007898
Dat is idd een mooi bead.

Het is trouwens wel rustig hier met de Trollbeads
groetjes Claudia
  woensdag 19 april 2006 @ 14:39:34 #118
147112 ginapl
trollbead
pi_37095325
Hoi allemaal, sinds een paar maanden ben ik ook helemaal verslaafd aan de trollbeads. Ik heb ontdekt dat als je ze besteld bij www.trollbeads-usa.com en je blijft onder de 22 euro (= 26usd) je geen belasting, invoerrechten of wat dan ook hoeft te betalen. Deze firma rekent ook geen shipping kosten, ik heb gisteren de mermaid besteld (19usd) en ben dus heel benieuwd. Als je op deze manier elke keer 1 bedel of kraal besteld is het dus echt wel goedkoper, het duurt alleen wat langer voordat je armband volzit. Maar da's met deze prijzen alleen maar gunstig want het kost genoeg. Misschien is het voor meer mensen een ideetje. Het makkelijkst is om met je credit-card te betalen. Succes!
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:14:05 #119
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37378001
Ik heb ze net ontdekt en ga straks ff op mijn gemak hier verder kijken.

ben nog ff aan 't werk
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 28 april 2006 @ 17:11:41 #120
78780 deedeetee
pi_37381890
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Vanaf nu krijg je altijd 10% korting op je bestelling als je online bestelt bij juwelier Rob Jansen.
Voorheen gold er een minimumbedrag.
Niet meer op trollbeads
  zondag 30 april 2006 @ 18:40:15 #121
37922 Neel26
Hippopotamus
pi_37431762
-edit: spam verwijderd

[ Bericht 95% gewijzigd door Mylene op 01-05-2006 11:05:31 ]
pi_37432369
smaken verschillen neeltje, ik vind de kralen die jij zo mooi noemt helemaal niet zo mooi...
Dat zijn echt kralen die erop inspelen dat blingbling "in" is, en dat hoeft van mij niet. Ook vind ik ze lang niet zo mooi afgewerkt als trollbeads... En ik zal niet de enige zijn.. ik vind het een beetje op spammen lijken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 30 april 2006 @ 19:14:00 #123
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37432642
Een beetje maar Het feit dat het plaatje op de website hetzelfde is als de avatar zegt mij voldoende. Ik vind de kralen op de site net als teigan te glimmerig en ongedetailleerd. Dan maar even doorsparen voor meer trollbeads.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 1 mei 2006 @ 09:08:52 #124
78780 deedeetee
pi_37445733
Rommel idd, ik ga mijn eerste trollbead krijgen

Wel ff wachten tot moederdag met uitpakken
pi_37455683
ik had met mijn vriendje afgesproken dat ik een armband mocht gaan kopen als ik mijn volgende streef bereik... Maar dat duurt nog wel even vrees ik..
Dit is trouwens wel een mooie plek om even ter motivatie te gaan kijken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')