Dat had ik niet eens doorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:31 schreef E.T. het volgende:
Armbandjes met slotjes zijn er idd niet in 20 cm, maar als je daar een bedel aan wilt doen moet je steeds het slotje eraf halen met een tangetje.
Makkelijker zijn armbandjes en losse, dubbele slotjes.
Ze hebben er in ieder geval een hele hoop en je wordt heel goed geholpen. Veel plezier!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:51 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Verkopen ze ze daar allemaal? Dan ga ik vanmiddag meteen kijken
Ik ben trouwens ook van en armband met los slot uit gegaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:00 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat had ik niet eens door
Dan is het handiger om idd een los slotje te nemen en een losse armband.
Dan word het dus geen extra kraal als ik de armband ga bestellen
Dan kan ik nog ff sparen want er zitten wel een paar leuke tussen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:35 schreef claudia007 het volgende:
vanaf maart ook in nederland
bij http://pandora.edoorebeek.nl kan je ook vanuit België bestellen. Nee ik heb ECHT geen aandelen, ik heb alleen zijn website gemaakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:30 schreef heiditest het volgende:
Moet ik es wat vertellen.
In Belgie bestaat Pandora en Trollbeads zelfs niet. Nog nooit van gehoord in de juwelier.![]()
NERGENS te verkrijgen.![]()
Een regelrechte ramp, want ik vind ze allebei mooi. Al moet ik toegeven dat Trollbeads iets mooier is, maar de prijs me meer nijgt naar Pandora.
Den eerste die het initiatief neemt om Belgie te laten kennismaken met Trollbeads, awel, die "zouwe kik" zeer dankbaar zijn. Bespaart me serieus aan benzine. Dezen tijd een zwaar argument om nen uitstap uit te stellen.
Altijd dat eind rijden naar Nederland. Niet dat het niet gezellig is. Maar zoals ik bij jullie lees, gaan jullie even bij de juwelier langs. Hier niet, Eh!!.![]()
Enfin, ik moet toegeven dat ik het altijd fijn vind als ik een uitstapje plan, dat ik dan weer een geldig excuus heb om toevallig langs dien juwelier langs te gaan.
Een fervent fan van al die mooie maar toch niet goedkope prulletjes. Heidi![]()
![]()
Niet meer op trollbeadsquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Vanaf nu krijg je altijd 10% korting op je bestelling als je online bestelt bij juwelier Rob Jansen.
Voorheen gold er een minimumbedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |