Nog een weekje geduldquote:Op maandag 16 januari 2006 08:49 schreef m@x het volgende:
Is die vriend van jou inmiddels al begonnen met de online-verkoop van de bedels, ET?
Oke, sneak preview.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:20 schreef m@x het volgende:
Hoe staat het met de webshop ET?
Mooie site maar....de beschrijvingen bij de beads zijn vergeven van spel-, en taalfouten...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oke, sneak preview.
http://pandora.edoorebeek.nl
LET OP! JE KAN NU NOG NIET BESTELLEN
tenminste, je kan wel bestellen, maar je bestelling wordt niet uitgevoerdKijk er eens rond. Doe eens een proefbestelling en laat mij eventueel je op- en aanmerkingen weten.
In principe wil ik de boel morgen 'actief' zetten
Die beschrijvingen komen van de eigenaar. Niet van mijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mooie site maar....de beschrijvingen bij de beads zijn vergeven van spel-, en taalfouten...
Nog maar even nakijken dus..
Ik ben bang dat als ik de armband ga kopen er ook spontaan een nieuwe erbij zitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:20 schreef m@x het volgende:
Het engeltje/duiveltje heb ik toevallig van de week gekocht en vorige week hing er opeens een schildpad aan mijn armband (echt geen flauw idee hoe die eraan is gekomen).
Hoe staat het met de webshop ET?
Ja en dat ziet er goed uit: geen bugs o.i.d. aan de voorkant zo te zien.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die beschrijvingen komen van de eigenaar. Niet van mij
Maar hij heeft ze moeilijk over lopen tikken. Ik zal ze vanavond wel even copy pasten
Heb je ook een bestelling geprobeerd?
Ik kan morgen dus daar mijn geld uitgeven wat ik vanavond krijg?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oke, sneak preview.
LET OP! JE KAN NU NOG NIET BESTELLEN
tenminste, je kan wel bestellen, maar je bestelling wordt niet uitgevoerdKijk er eens rond. Doe eens een proefbestelling en laat mij eventueel je op- en aanmerkingen weten.
In principe wil ik de boel morgen 'actief' zetten
Je hebt vaker te maken met website scripting?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja en dat ziet er goed uit: geen bugs o.i.d. aan de voorkant zo te zien.
Ik hoop het morgen, in overleg met de eigenaar, zo eind van de middag actief te hebben staan jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik kan morgen dus daar mijn geld uitgeven wat ik vanavond krijg?
Dat zou je wel kunnen zeggen jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt vaker te maken met website scripting?
[..]
Ik hoop het morgen, in overleg met de eigenaar, zo eind van de middag actief te hebben staan ja
Vanaf nu 'live'.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oke, sneak preview.
Dan ga ik dinsdag zeker nog even spieken, want ik heb wel 2 kralen, maar een armband erbij schijnt handig te zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vanaf nu 'live'.
Dinsdag wordt het trollbeads assortiment aangevuld.
waarom zou je niet naar een juwelier kunnen?quote:Op [url=http://[forum.fok.nl/topic/799127/3/25#34559965]zaterdag 28 januari 2006 20:43[/url] schreef Anitra het volgende:
[..]
Dan ga ik dinsdag zeker nog even spieken, want ik heb wel 2 kralen, maar een armband erbij schijnt handig te zijn
Ff vraagje tussendoor: welke maat armband hebben jullie? Want het ziet er niet naar uit dat ik naar een juwelier kan en dus idd online moet bestellen. Nu kan ik wel mijn pols op meten, maar het lijkt me dat je ook speling moet hebben voor de kralen die erop komen enzo.
Als alleen dat een argument was, zou bol, amazone of albert.nl niets verkopenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:50 schreef claudia007 het volgende:
Die web shop is heel leuk maar vraag me af waarom je ergens zou bestellen als je geen korting krijg? Kan je net zo goed naar de juwelier gaan.
Als je er een weet welke korting geeft op trollbeads... wil je dat dan even doorgeven?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:21 schreef Pearly het volgende:
Er zijn overigens genoeg webshops die fikse kortingen geven !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |