abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2006 @ 19:19:18 #26
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_33703957
leuk !! Ik vind de trollbeads ook echt enig ! Misschien dat ik er ook nog zo'n armband bij ga sparen.

Echter... wat een gebakkelei en ge-welles/nietus in dit topic.
Is er dan niemand die ergens op internet of iets dergelijks, kan laten zien hoe die bedels worden gemaakt, van welke materialen alles is en bovenal : worden ze really met de hand gemaakt??
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_33705560
Hier een linkje, is wel in het engels, maar mss genoeg info????

http://www.fabletrading.co.uk/abouttrollbeads.html

Gr.

M.V13
pi_33705643
Mandy, ik zat net even op je weblog te kijken en ik zit er nu over te denken om toch met zo'n ketting te beginnen. Al was het maar voor dat draakje Kan ik die gewoon nog kopen, of zijn die dingen limited edition ofzo?
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_33705858
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:10 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Mandy, ik zat net even op je weblog te kijken en ik zit er nu over te denken om toch met zo'n ketting te beginnen. Al was het maar voor dat draakje Kan ik die gewoon nog kopen, of zijn die dingen limited edition ofzo?
Ehmmm, ik heb helemaal geen weblog als ik ff terug lees zie ik dat claudia wel een weblog heeft, ik denk dat je iets met een scheef oog verkeerd gezien hebt

GR.

M.V13

Ps. zover ik weet is dat draakje aan de ketting geen limited edition en is gewoon verkrijgbaar bij je plaatsenlijke dealer, die kan hem zo bestellen bij mijn weten
pi_33705921
Sorry. lange dag enzo.

maar goed, ik zal vrijdagavond eens langs de juwelier gaan
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_33706921
klopt is mijn weblog en die draak is idd gewoon te bestellen.
groetjes Claudia
www.trollbeads.web-log.nl
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:45:11 #32
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_33706936
Mandy !! Nu lees ik idd nog steeds nergens dat "alle" beads met de hand worden gemaakt ...
Het staat er niet letterlijk hé!?
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_33707574
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:45 schreef Pearly het volgende:
Mandy !! Nu lees ik idd nog steeds nergens dat "alle" beads met de hand worden gemaakt ...
Het staat er niet letterlijk hé!?
Nee, maar wel dat alle beads in eerste instantie met de hand worden gemaakt, het origineel waarvan de mal gemaakt wordt, die wordt wel met de hand gemaakt. (het is immers geen doen om de beads massaal met de hand inelkaar te gaan flansen toch?)

GR.

M.V13
pi_33709877
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:32 schreef claudia007 het volgende:

[..]

Iedereen kan dan we ze eigen armband hebben maar overal waar je kijk zie je Pandora.
En persoonlijk hou ik daar niet van. Ik heb zelf ook een Pandora maar het lijk wel een strijd tussen sommige meiden wie het meest de echte heeft en wie wat heeft .
En dan heb ik het alleen over de mensen in me omgeving dus niet op internet. En idd met Trollbeads is dat heel anders maar die zie je toch minder vaak dan de Pandora buiten mijn schoonma en een goeie vriendin heb ik ze nog niet gezien bij andere meiden en ik zie heel veel mensen in me werk dus ook meiden van tussen de 20 en de 45 en dat zouden de geen moeten zijn die dat dragen.

Daarom vind ik Trollbeads dus leuker om dat je ze toch minder ziet dan Pandora en omdat het veel minder op elkaar lijkt als je vier armbanden van Trollbeads naast elkaar leg.
Het is inderdaad je persoonlijke mening, maar wat maakt het uit?
Of wil je graag laten zien dat jij uniek bent omdat je wel een Trollbeads armband hebt of wil je laten zien dat je het geld ervoor hebt.

De enige reden is dat je het waarschijnlijk niet zo vaak ziet is dat het erg duur is.
En Pandora is gewoon wat betaalbaarder, maar daardoor niet minder.
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:28:53 #35
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33709988
Leuk! Alleen jammer van de prijs
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_33710309
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Het is inderdaad je persoonlijke mening, maar wat maakt het uit?
Of wil je graag laten zien dat jij uniek bent omdat je wel een Trollbeads armband hebt of wil je laten zien dat je het geld ervoor hebt.

De enige reden is dat je het waarschijnlijk niet zo vaak ziet is dat het erg duur is.
En Pandora is gewoon wat betaalbaarder, maar daardoor niet minder.
Het spijt me zeer maar ik ben niet het persoon om te laten zien wat ik heb en wat ik koop.
Ik koop wat ik wil goed koop of duur. En vind het voor iedereen leuk wat ze hebben en het maak mijn ook niet uit wie wat heeft ik zeg alleen dat ik ze leuker vind omdat je het niet zo vaak ziet.

Maar goed blijkbaar als je dat zeg ben je iemand die op wilt vallen en heb niet gezegt dat Pandora minder is. Maar goed ik dacht hier leuk over Trollbeads te kunnen kleppen maar blijkbaar is het alleen maar een well en niet discussie en word je ook beoordeelt over hoe je ben.
groetjes Claudia
pi_33710558
Wie wat draagt zal mij een biet zijn, ik draag alleen trollbeads, die vind ik persoonlijk gewoon het mooiste, zowel kwa detail alswel kwa afwerking (daar kan pandora nog een een voorbeeld aan nemen) maar dat is mijn mening

GR.

M.V13
pi_33711011
En zo heeft iedereen zijn mening en dat ieder zijn recht, maar ik vind dat massale echt erg meevallen. Het maakt mij niet uit, maar het kwam wel een beetje over zoals ik net schetste.
Iedere armband is uniek en daardoor niet echt massaal. Dat was mijn punt.
pi_33724662
Grappig...

Een bepaalde juwelier heeft deze bedel niet in de collectie "vanwege de occulte lading" hiervan

pi_33725534
als ik denk over wie jij het heb dan begrijp ik heb al die site is ook niet bereikbaar op zondag.
groetjes Claudia
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:12:35 #41
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_33738993
Ach dat meen je niet???
Wat erg dat dat nog bestaat zeg .......
pi_33739422
Wow ik vind die trollbeads echt heel mooi ! Helaas heb ik niet zoveel geld op het moment..
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:33:57 #43
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_33739783
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:12 schreef Pearly het volgende:
Ach dat meen je niet???
Wat erg dat dat nog bestaat zeg .......
Ik woon op het randje van de 'Bible-belt' en kijk er dus niet gek van op.
Moet je hier eens op zondag kijken.. Mensen die lopend naar de kerk gaan (vaak een paar kilometer lopen), geen tv in huis, geen radio, vrouwen dragen geen broeken, vrouwen knippen hun haar niet, op zondag worden er psalmen gezongen met het hele gezin..

Die mensen werken dus echt niet op zondag en op zondag gebruiken ze ook geen dingen waar anderen aan gewerkt hebben. (vandaar dat ze moeten lopen op zondag, een auto heeft iemand aan gewerkt en mag dus niet op zondag)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_33742971
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:33 schreef E.T. het volgende:

[..]
Die mensen werken dus echt niet op zondag en op zondag gebruiken ze ook geen dingen waar anderen aan gewerkt hebben. (vandaar dat ze moeten lopen op zondag, een auto heeft iemand aan gewerkt en mag dus niet op zondag)
waar lopen ze dan over? aan stoepen en asfalt hebben ook mensen gewerkt, en om maar niet te spreken over de huizen

OT:
ziet er wel aardig uit. de prijs valt ook wel mee, alleen ik zou ze nooit dragen
pi_33744805
ik vind ze heel leuk, maar ik vind ze zo groot om de pols!
pi_33744867
daarom heb ik maar voor een goedkoper merk gekozen en die wat fijner aan de pols is. Ook al is het namaak, nou ja het is wel echt zilver, van MORE
pi_33744969
Ze zijn wel duur, maar ik vind ze wel heel mooi..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 5 januari 2006 @ 21:57:55 #48
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_33745387
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:43 schreef mariel123 het volgende:
ik vind ze heel leuk, maar ik vind ze zo groot om de pols!
Nou ja, bij jou om je pols is ie te groot. Bij mij valt het wel mee!! Dan heb je wel heel fijne polsjes.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:29:08 #49
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34067223
Vandaag gezwicht..
Freya knoop als slotje (Freya is de godin van de vruchtbaarheid, aangezien wij net weer met IVF zijn begonnen, erg toepasselijk) en een 'seagrass' kraal.
Op de site lijkt seagrass voornamelijk groen, hij is meer blauw.
Het begin (al zal deze wel langzamer gaan dan pandora, gewoon omdat alles een stukje duurder is).
Moet trouwens wel zeggen dat de bewerkte bedels erg mooi zijn zeer mooi gedetailleerd, gezichtjes die (hoe klein ook) compleet kloppen..

eigenlijk is het waardeloos als je een juwelier in je vriendenkring hebt zitten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 16 januari 2006 @ 08:21:54 #50
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_34112141
Ik ben vorige week gezwicht. Armband + bloemslotje aangeschaft en horen, zien en zwijgenbedel. Inderdaad een duur grapje maar zo mooi!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')