abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39034483
Idd prachtige kleuren! Ik zit al helemaal te bedenken welke bedel ik het eerst ga kopen. Ben helemaal weg van "wisdom" maar is wel duur meteen!

Hoe zit dat trouwens met het slotje, ik heb slotjes gezien met twee haakjes en met een haakje en een oogje geloof ik. Klopt dat en wat is fijner?
~*~Common sense is not so common~*~
pi_39034745
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:03 schreef heppifisj het volgende:
Idd prachtige kleuren! Ik zit al helemaal te bedenken welke bedel ik het eerst ga kopen. Ben helemaal weg van "wisdom" maar is wel duur meteen!

Hoe zit dat trouwens met het slotje, ik heb slotjes gezien met twee haakjes en met een haakje en een oogje geloof ik. Klopt dat en wat is fijner?
Inderdaad Ik heb zelf een slotje met 2 haakjes, en die vind ik prima. Geen ervaring met de andere slotjes (maar op mijn volgende armband komt definately een vis slotje ! ) al kan ik me wel voorstellen dat een haakje aan een oogje makkelijker is als je een volle armband wil sluiten.

Wisdom is prachtig, de 3 steentjes die erin zitten zijn allemaal even mooi. Vooral de granaat als het licht erop valt.

even voor de duidelijkheid

Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_39034919
Ja ik twijfel nog over welk slotje ik zal nemen, er zijn te veel mooie Wordt een dure verslaving dit! Maar wel een leuke!
pi_39034970
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:16 schreef heppifisj het volgende:
Ja ik twijfel nog over welk slotje ik zal nemen, er zijn te veel mooie Wordt een dure verslaving dit! Maar wel een leuke!
pssst, deze
pi_39035138
Wisdom heeft 5 stenen
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:23:45 #281
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39035148
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:18 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

pssst, deze
Ja die is heel mooi maar zelf ben ik als een blok voor 't visje gevallen toen ik in een folder van de juwelier de trollbeads ontdekte.
Nu ben ik aan 't uitproberen of dat zilver niet op de huid in mijn hals afgeeft.
Als het meevalt vraag ik een armband voor mijn verjaardag
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:25:36 #282
78780 deedeetee
pi_39035223
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:23 schreef heaven7 het volgende:
Wisdom heeft 5 stenen
In 't goud is die ook zo prachtig......
De andere bedels in 't goud vind ik voor de prijs veel te klein en zielig.
pi_39035608
Er zitten een paar leuke tussen maar het weegt absoluut niet op tegen de enorm hoge prijzen
pi_39035626
Welke eend heb je trouwens gekocht?
pi_39035632
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:18 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

pssst, deze
Ja die is inderdaad prachtig , ik twijfel nog omdat de steen (in elk geval op dit plaatje) een nogal expliciete kleur heeft, maar ik vind het moeilijk te zien omdat het vast ook iets met de lichtval te maken heeft? Wie het weet mag het zeggen, want deze trek me bijv meer aan dan die met bloemetjes bijv

Ik heb nog aan deze gedacht...

vanwege de neutrale kleur, of gewoon zilver, maar bovenstaande is qua vorm mijn favo!!
pi_39035972
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:23 schreef heaven7 het volgende:
Wisdom heeft 5 stenen
Ik heb trolls with gems. Zit ik al die tijd aan iedereen te vertellen dat het Wisdom is.

My bad!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:46:14 #287
78780 deedeetee
pi_39035977
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:36 schreef heaven7 het volgende:
Welke eend heb je trouwens gekocht?
Deze : hij is echt prachtig maar niet zo geschikt om aan een ketting te hangen, tussen andere kralen in draait hij steeds zijn voeten naar voren zodat je de gladde onderkant waar letterjes in gedrukt staan ziet. Ik heb hen nu als eerste kraal hangen en dat gaat prima.
pi_39036031
Wat een scheetje Heb ik ook over zitten twijfelen maar ik heb vooralsnog alleen een armband en daar leek ie me ook niet geschikt voor?
pi_39036091
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:37 schreef heppifisj het volgende:

[..]

Ja die is inderdaad prachtig , ik twijfel nog omdat de steen (in elk geval op dit plaatje) een nogal expliciete kleur heeft, maar ik vind het moeilijk te zien omdat het vast ook iets met de lichtval te maken heeft? Wie het weet mag het zeggen, want deze trek me bijv meer aan dan die met bloemetjes bijv
Dezelfde kleur steen zit ook in Trinity *dubbelchecked op site. Mja, het is Trinity* en die kleur is in mijn ogen wel wat meer aanwezig dan de andere steentjes.
Maar ik denk dat je dat toch het beste voor jezelf kan beslissen door even langs de juwelier te gaan.
pi_39036175
Dat denk ik ook, ik was namelijk compleet gevallen voor het grote bloemslot, tot ik em in het echt zag Mijn hemel wat een onooglijk groot ding! Ben toen voor een heel ander slot gegaan
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:52:34 #291
78780 deedeetee
pi_39036210
Hij is volgens mij veel geschikter voor een armband, dan hangt hij wat losser en komt veel mooier tot zijn recht
Aan de ketting zie je hem niet zo goed.
Als ik het van te voren had kunnen uitproberen had ik er van afgezien maar omdat deze bedel apart besteld was moest ik hem van de juwelier toch nemen. Omruilen voor een geschikter exemplaar was er niet bij, want deze eend hadden zij niet in de collectie.
pi_39036425
Ga ik zeker doen! *checkt nog een keer of het salaris al gestort is, nee jammer..* Want aanwezig of niet, het is wel een mooi steentje

Dat eendje is trouwens superlief! En dat kikkertje ernaast!!! Die details! Hoe groot/klein is dat nou in het echt?

Oh ik vraag een beetje veel he Ik moet ook gewoon naar de juwelier
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:01:15 #293
78780 deedeetee
pi_39036592
Hij is best groot ongeveer 11 mm hoog minstens zo hoog als de grootste glaskraal die ik heb.
Ik heb 'm nu naast een kleine glaskraal gezet met aan de andere kant de hydrangea. Die schuift een beetje onder het plompeblad en duwt eend wat naar voren.
Het ziet er nu erg leuk uit van voren kijk je recht op het plompeblad en het kopje van eend piept er naast

[ Bericht 51% gewijzigd door deedeetee op 20-06-2006 16:27:44 ]
pi_39038381
Ik heb wishdom en die is echt hel mooi, het kost wat maar dan heb je ook wat
Van het slotje heb ik degene met steentje er in, overigens zijn die steentjes erg verschillend, dus in de winkel goed kijkenn want de 1 is meer blauw en die van mij is meer groen, maar de volgende is weer meer oranje.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:02:44 #295
78780 deedeetee
pi_39043034
Ik kan niet kiezen tussen de deze 2 setjes :
Dit rode setje

Maar ik heb al het oranje-rode setje en dan wordt het misschien te veel van het zelfde.

Of dit tibet setje ?

De tibetkralen vind ik ontzettend mooi maar allemaal zo ondoorzichtig een beetje kunstof achtig misschien ?

Wat vinden jullie ?

[ Bericht 14% gewijzigd door deedeetee op 20-06-2006 18:10:52 ]
pi_39043877
Ik vind de tibetkralen prachtig. Roze/rode/oranje kleuren trekken me altijd erg maar ik ben een pietje precies wat combinaties met kleding e.d. betreft dus dan zou ik toch voor de tibetkralen kiezen, die zijn zo veelkleurig dat het overal mee kan! En ik vind de kralen ook mooier, specialer eruitzien

Succes met kiezen!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:33:20 #297
78780 deedeetee
pi_39044019
THNX ik had meteen al de tibet kralen uitgekozen maar nu twijfel ik toch, ik vind idd ook dat de veelkleurigheid een groot voordeel is.
Ze zien er wel heel anders uit als de glaskralen die ik al heb want die zijn veel * glaziger * daarom ben ik gaan twijfelen.
pi_39047925
Ja nu je het zegt, het lijkt net alsof er meer kleur inzit zeg maar... past wel bij deze kralen vind ik, maakt ze wat robuuster, net een tikje groffer en dat past wel bij het onderwerp toch?
pi_39059331
Tibet Deedee
pi_39067487
-edit-

[ Bericht 95% gewijzigd door ymme op 21-06-2006 11:21:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')