Inderdaadquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:03 schreef heppifisj het volgende:
Idd prachtige kleuren! Ik zit al helemaal te bedenken welke bedel ik het eerst ga kopen. Ben helemaal weg van "wisdom" maar is wel duur meteen!
Hoe zit dat trouwens met het slotje, ik heb slotjes gezien met twee haakjes en met een haakje en een oogje geloof ik. Klopt dat en wat is fijner?
pssst, dezequote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:16 schreef heppifisj het volgende:
Ja ik twijfel nog over welk slotje ik zal nemen, er zijn te veel mooieWordt een dure verslaving dit! Maar wel een leuke!
Ja die is heel mooi maar zelf ben ik als een blok voor 't visje gevallen toen ik in een folder van de juwelier de trollbeads ontdekte.quote:
In 't goud is die ook zo prachtig......quote:
Ja die is inderdaad prachtigquote:
Ik heb trolls with gems.quote:
Deze : hij is echt prachtig maar niet zo geschikt om aan een ketting te hangen, tussen andere kralen in draait hij steeds zijn voeten naar voren zodat je de gladde onderkant waar letterjes in gedrukt staan ziet. Ik heb hen nu als eerste kraal hangen en dat gaat prima.quote:
Dezelfde kleur steen zit ook in Trinity *dubbelchecked op site. Mja, het is Trinity* en die kleur is in mijn ogen wel wat meer aanwezig dan de andere steentjes.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:37 schreef heppifisj het volgende:
[..]
Ja die is inderdaad prachtig, ik twijfel nog omdat de steen (in elk geval op dit plaatje) een nogal expliciete kleur heeft, maar ik vind het moeilijk te zien omdat het vast ook iets met de lichtval te maken heeft? Wie het weet mag het zeggen, want deze trek me bijv meer aan dan die met bloemetjes bijv
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |