heel vervelend! ik heb dus al jaren niet echt meer een hobby waar ik me in kan uitleven.
eerst was ik nog al veel bezig met muziek af en toe een computer spel. dit hield me altijd wel zoet, en ik vond dat ik zelfs te weinig tijd had voor deze hobby's.
momenteel vind ik niets echt meer interresant! zeker nu het vakantie is vind ik dat jammer. ik vul namelijk mijn tijd op met sociaal leven/vrienden af en toe een beetje hardlopen of fitness. alleen dit geeft me niet een compleet voldaan gevoel, ik heb het gevoel dat ik dit alleen maar doe om me uiteindelijk wat beter te voelen maar niet omdat ik het momenteel allemaal echt zo leuk vind.
voor mijn gevoel mis ik een creatieve hobby, ik heb steeds het gevoel dat ik iets wil maken wat te maken heeft met muziek of een website of iets dergelijks. maar als ik daar weer verder over denk of als ik iets probeer, dan merk ik weer dat dat het gene ook niet is wat ik wil.
het komt er dus eerder op neer dat ik me momenteel niet echt kan ontspannen, toch is er momenteel niets ergs aan de hand ofzo.
iemand die een idee of tip heeft, of mensen die dit herkennen?
alvast bedankt