Net ook, Capsquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:49 schreef mordradead het volgende:
[GAM SC]mordra heeft een weblog
jazekers
capibar, jij krijgt ook een account want jij bent een kwaliteitsuserquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:13 schreef capibar het volgende:
kuttopic slotje
wat krijg ik, wie wat waar?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
capibar, jij krijgt ook een account want jij bent een kwaliteitsuser
Ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:06 schreef mordradead het volgende:
nieuwe logs geplaatst.... Weblog van Tomasso en Mordra, wie wil er nog meer een accuont om logs te plaatsen
5 euro bij de balie
* meldtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:06 schreef mordradead het volgende:
nieuwe logs geplaatst.... Weblog van Tomasso en Mordra, wie wil er nog meer een accuont om logs te plaatsen
5 euro bij de balie
Ik ga er binnenkort (lees *nu*) ook weer een beginnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:49 schreef mordradead het volgende:
[GAM SC]mordra heeft een weblog
jazekers
Nee, andere keer maar. Nu geen zin.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort (lees *nu*) ook weer een beginnen
pas op voor Royquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:24 schreef Chanty87 het volgende:
Baggertopic, slotje.
Neh, j/k. Ik zit weer gezellig in Schiedam, mag weer voor 2,5 dag op de katten passenMaar nu even m'n GameCube aansluiten en dan ga ik mijn zus eens flink inmaken met SSBM.
Kloptquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, andere keer maar. Nu geen zin.
En Chanty, SchiedamDas heul vlakbij!
Russell, i'm a wifebeater, Crowequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
He lekker, net weer Gladiator gekeken. Geweldige film met fantastische humor
Ah, ze staan snakers toe daar?quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:51 schreef BMH het volgende:
Hallo!
BTW: ik zit in de halve finale van het Mariokart DS kampioenschap van M-gaming. Nog 2 races winnen en ik krijg Fire Emblem voor de GBA
Ik snake niet als de anderen het niet doen. En de competitie tot nu toe is niet normaal slechtquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, ze staan snakers toe daar?
Ahhh gut..quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik hoop dat er in de halve finale ook geen snakers zitten anders krijg ik weer last van mijn Nintendoduim![]()
Boo hooquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik snake niet als de anderen het niet doen. En de competitie tot nu toe is niet normaal slecht. Sorry Thomper.
Ik hoop dat er in de halve finale ook geen snakers zitten anders krijg ik weer last van mijn Nintendoduim![]()
Door jou ben ik nu ook weer aan het bloggenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:02 schreef mordradead het volgende:
Snakersik kan nog steeds niet online spelen
nintendo
linksys
talpa
Jaahhquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:16 schreef mordradead het volgende:
eau, ga je vandaag sporten bernie?
stop ermee en kom het gratisbier team versterkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Door jou ben ik nu ook weer aan het bloggen![]()
Ja hallo, ik wil mijn eigen succesjesquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
stop ermee en kom het gratisbier team versterken
>>>>> HTTP://WEBLOG.RAY-MAN.NLquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:37 schreef Laniboekje het volgende:
Bernie, hoe staat het nu eigenlijk met je animatie? Ik ben benieuwd.
Ik ben onlinequote:Op woensdag 4 januari 2006 11:44 schreef mordradead het volgende:
kom eens online baggerbernie
Maar je weet niet eens hoe je animatie moet laten zien op je weblog. Zo heb ik er toch niets aan!quote:
Anderen kunnen me er mee helpenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar je weet niet eens hoe je animatie moet laten zien op je weblog. Zo heb ik er toch niets aan!![]()
Ja, dat dacht ik alquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:54 schreef mordradead het volgende:
[animatie]httpasdf;kjalejanitmatie[/animatie]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:03 schreef BMH het volgende:
Lelijk zeg Windows Messenger... Windows messenger Live is sweeet
dat roeleertquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:00 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
waarom gebruik je windows messenger?
Ik niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:23 schreef Chanty87 het volgende:
LOL, ik heb nu gewoon 2 katten tegelijk op schoot![]()
Heb je zulke dikke billen dan? Dat dat past?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:23 schreef Chanty87 het volgende:
LOL, ik heb nu gewoon 2 katten tegelijk op schoot![]()
Kans -6quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je zulke dikke billen dan? Dat dat past?
Roy! Dat zeg je niet!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maatje 34-36 vind jij dik dan? God, dan ben jij zéker een zeekoequote:Op woensdag 4 januari 2006 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ownedquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:41 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Maatje 34-36 vind jij dik dan? God, dan ben jij zéker een zeekoe
Ze liggen wel heel cute bij elkaar zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:51 schreef Chanty87 het volgende:
Nee, nou heb je het gedaan hoor!
[afbeelding]
Aww
Miezemuis!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
is dit topic tvp waardig?
gespleten persoonlijkheid?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze liggen wel heel cute bij elkaar zo
Katten zijn tof [afbeelding]
sta op en pak een andere camera, dit is natuurlijk geen kwaliteitquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:51 schreef Chanty87 het volgende:
Nee, nou heb je het gedaan hoor!
[afbeelding]
Aww
Heb ik OOIT gezegd dat katten niet tof zijn?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gespleten persoonlijkheid?
ene post zeg je het een, andere post het tegenovergestelde
zonet nogquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb ik OOIT gezegd dat katten niet tof zijn?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
katten zijn niet tof, ik haat ze
Nee, mijne is een HPquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:59 schreef mordradead het volgende:
zie ik het goed..... is dat een albert heijn computer?
die van mij is een zelfinelkaargezettediehetalleendoetalseenzijkanterafis vet goede kwlaiteitquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:00 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee, mijne is een HPvan weetikveelwaar en die van me broer is een Medion van de Aldi.
Ik vind die achterste met dat witte er wel tof uitzienquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:12 schreef pkwarts het volgende:
Die voorste is het coolste, duidelijk
Dan wil je de logeerkamer niet zienquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:18 schreef pkwarts het volgende:
Wat een psychedelisch achtergrondje hebben jullie trouwens
Je ouders hebben zich uitgeleefd in de jaren 70 hoor ik alquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dan wil je de logeerkamer niet zienDie is oranje, geel en groen. Met ook van die psychedelische vormen als behang. Zelfs het bed is oranje
Maar daar mag m'n zus lekker in slapen want ik heb de Master Bedroom
![]()
lekkere master bedroomquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dan wil je de logeerkamer niet zienDie is oranje, geel en groen. Met ook van die psychedelische vormen als behang. Zelfs het bed is oranje
Maar daar mag m'n zus lekker in slapen want ik heb de Master Bedroom
![]()
Hihiquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:27 schreef mordradead het volgende:
Roy zegt:
"Goh wat leuk, ik kom wel een keer logeren"
Katten zijn idd liefquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:40 schreef peristilius het volgende:
Hey een kattentopic, misschien moet ik mijn 4 katten ook maar eens gaan spammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |