ik heb een hart van goudquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:15 schreef Finch het volgende:
Ah wat liev dribbel...![]()
Dat je dat over hebt voor deze spruit..![]()
Gefeli knul..
Alleen vandaag he.. morgen weer normaal doen he..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:17 schreef YellowLedbetter het volgende:
Joepie de poepie!! Heel erg bedankt! Dit is de mooiste verjaardag ooital die aandacht en dat allemaal voor mij alleen
![]()
tuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:26 schreef Finch het volgende:
[..]
Alleen vandaag he.. morgen weer normaal doen he..
mocht je willenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:35 schreef tonks het volgende:
Is mijn kloon
so ? biogarde is ook mijn kloonquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:35 schreef tonks het volgende:
Is mijn kloon
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
mocht je willendaar ben ik ways to cool voor dude
![]()
en ik, en ik?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:11 schreef YellowLedbetter het volgende:
dank je, omdat jij mij al 2 keer hebt gefeliciteerd op FOK! mag jij vanavond langs komen
Is er ook BeVeF aanwezig ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ff denken. Eigenlijk wel he, jij mag ook komen!
Even kijken...Bier is er genoeg...Vrouwen, op het moment zijn mijn oma en moeder hierquote:
muwoa, twijfelgevalletjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Even kijken...Bier is er genoeg...Vrouwen, op het moment zijn mijn oma en moeder hier.... en frituur is er denk ik nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |