Alweer niks gewonnen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:00 schreef sr_firewire het volgende:
Ben me nu al verdomme alweer 2 dagen aan het ergeren op die rotkop van de postcodeloterij. Elke week hetzelfde. Kijk je dat programma op Talpa, zie je die bloedhond weer in beeld en meteen je begin van de week naar de klote.
Hoe kan het dat zo'n lelijke kale neet al jarenlang zoveel mensen moet bevuilen met zijn HALLLLLLLLLLLOOOOO MENSEN![]()
. Bah Bah, op die gast moeten ze bij Talpa als eerste bezuinigen.....
Voor de mensen die hem niet kennen, hier wat foto's:
Zo zie ik hem het liefst, alleen dan op de kop.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:13 schreef mcyodogg het volgende:
Gaston houdt zn auto niet op de weg.
[afbeelding]
Totdat ie riep: HALLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOO NEEEEGGGGGEEERS !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:46 schreef Frollo het volgende:
Gaston lijkt op astronaut André Kuipers.
Laatst zaten ze samen in een of ander tv-programma, ze bezochten een arm Afrikaans dorpje of zo, en ik had serieus moeite om ze uit elkaar te houden!
Ik ben heel wat Clio-cup foto's langs gegaan om zo'n foto te vinden, maar dit is het beste wat ik tegen ben gekomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Zo zie ik hem het liefst, alleen dan op de kop.
Ja toen was er geen twijfel meer mogelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:47 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Totdat ie riep: HALLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOO NEEEEGGGGGEEERS !![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:47 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Totdat ie riep: HALLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOO NEEEEGGGGGEEERS !![]()
![]()
Die stem valt wel mee, maar hoe en wat hij er mee schreeuwt doet menig medemens huiveren.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
OT: Misselijke stem heeft die vent![]()
Dat bedoelde ik juist, als ie dat vieze schreeuwerige overdreven stemmetje opzet krijg ik echt kriebels in mn darmflora...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:42 schreef Revelation het volgende:
[..]
Die stem valt wel mee, maar hoe en wat hij er mee schreeuwt doet menig medemens huiveren.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |