bullshit, maar als je dat graag wilt, haal ik die urls er wel uit hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:56 schreef sr_firewire het volgende:
SPAM !
Ze hebben de site geblokeerd.. Maar je kan er wel via via opkomen, zoals ook gezegd word.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:53 schreef ConQuestador het volgende:
Aangezien ik zelf administrator ben kan ik vast wel wat uitvinden, ik ga inderdaad eens kijken of ik direct via het ip adres ofzo erop kan komen, en anders via een anonimizer proxie oid). Verder is dit dus serieus de druppel die mij doet besluiten ander werk te zoeken. Ik heb het al tijden niet meer naar mijn zin, maar met internet kwam ik de dag toch wel wat door. Nu ze me dat ook ontnomen hebben ga ik toch maar serieus zoeken.
@WesHell: het gaat dus niet om tweakers.net, maar om het forum van de alfaromeo156club.
Hoe werkt dat dan? Wil ik ook met een sitequote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:56 schreef WesHell het volgende:
[..]
Ze hebben de site geblokeerd.. Maar je kan er wel via via opkomen, zoals ook gezegd word.
dat maakt niet uit hoor, ze kunnen gewoon tweakers afsluiten voor mensen als jij, terwijl ze er zelf nog wel op kunnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:48 schreef ConQuestador het volgende:
nee tweakers niet, want daar zitten de heren hardware zelf te vertoefen![]()
)
Ze hebben JavaScript dus uitgeschakeld. De inhoud van de topics en topic-lijsten wordt doormiddel van JavaScript gemaakt. Je ziet dus wel het Fok! logo, de menubalk, enzovoorts, maar niet de inhoudquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
Op het ene netwerk van school hebben ze FOK! zo afgesloten dat ik niet het forum inhoud kan zien. Kut is dat. Ik leef met je mee hoor.
Blijkbaar wel, want ze gaven bij mijn functioneringsgesprek aan zeer tevreden over mij en mijn werktempo te zijn.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:08 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat je baas je niet erg zal missen als je weggaat
Direct IP werkt helaas niet altijd, als de server waarop de site gehost wordt gebruik maakt van virtuele servers dan kun je het helaas wel vergeten. De TS kan het beste gewoon een proxy instellen of gebruikmaken van bijv. http://anonymouse.org/anonwww.htmlquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:58 schreef vaudej het volgende:
gebruik gewoon een proxy of een direct ip werkt ook geloof ik.
Hoe moet dat dan met je uitkering?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef Maikuuul het volgende:
Wat voor werk doe je ? dit werk wil ik later ook
Zal qua werk dan niet zoveel verschil in zitten blijkbaar, wordt alleen beter betaald denk ikquote:
Zwart werken is de shit yo !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |