quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:02 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Grappig.
quote:
Sinds ik eens een breezermeisje heb geneukt durf ik daar geen uitspraken meer over te doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:05 schreef B_BOY het volgende:
de taal der iq-lozen?? kijk een keer op sugababes rond.
Donald Duck heeft tenminste nog een beetje niveau.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Een beetje Donald Duck-humor, vind je ook niet.
Hij heeft dan misschien wel gelijk, maar het is wel een beetje humor der iq-lozen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ben het wel eens met de topicstarter.![]()
Nog zo'n lummel die niet kan lezen en denkt dat het grappig bedoeld is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:11 schreef Jajong het volgende:
haaaaaaaaaaaaaahahhaa....... oh wacht.
Schrijf het dan zelf ook goed, lamlul.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Mensen met dislextie dyslexie zijn gewoon te lui om het hele woord goed te schrijven, welvaartziekte.
De humor komt recht uit mijn hard!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hij heeft dan misschien wel gelijk, maar het is wel een beetje humor der iq-lozen.
Maar nee, de gemiddelde Nederlander weet niet eens het meervoud van uitwerpsel correct op te schrijven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Jezus wat een schijttopic.
Jezus, wat een topic der onwelriekende uitwerpselen!
Hoe lang ben je daar mee bezig geweest?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:00 schreef euh.. het volgende:
Sinds ik internet heb gedownloat
Welvaartziektequote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Mensen met dyslexie zijn gewoon te lui om het hele woord goed te schrijven, welvaartziekte.
Als dit niet om te huilen was zou ik schaterlachen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:26 schreef Vodka_Lime het volgende:
op de computer hebben wij "spellingscontrole" dus die fouten zijn nergens voor nodig.
Heel herkenbaar....ik heb geen dyslexie maar maak gewoon fouten. Dat is niet erg, zolang je maar je best doet om er wat van te leren. Maar als ik soms mijn neefje wat zie typen springen de tranen in mijn ogen. Dan valt het op de Frontpage allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:26 schreef Vodka_Lime het volgende:
helaas, is het zo dat mensen niet meer hun best doen om netjes te schrijven. op de computer hebben wij "spellingscontrole" dus die fouten zijn nergens voor nodig. en ik zelf als persoon met dyslexie heb mij zelf aangeleerd fouten die je normaal maakt mezelf aan te leren. net als het dan/als verhaal dat ook vaak terug komt hier op fok. als je iets met je dyslexie wilt doen moet je oefenen. en vaak op je kop krijgen.
zelfs de mensen die niet iets met dyslexie te maken hebben zijn gewoonweg te lui om goed te spellen. helaas kom ik dit te vaak tegen. zelfs bij mij eigen projectgroep op mijn opleiding(HBO).
kindertaal is het wat wij inleveren aan projectverslagen. en verwacht dan nu al een extra opgave om dit te mogen aanpassen.
Wat kan cynisme toch een mooi goed zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
Als je dit serius meent: Leer zelf eerst Nederlands voordat je anderen erop af gaat zeiken.
En anders is het gewoon een slecht topic.
1. Regels er in dreunen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:33 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Dat eigen (fonetische?) taaltje waar de topicstarter op doelt is echt verschrikkelijk en daar moet iets aan gedaan worden. Alleen vraag ik mij af hoe dit vanuit de opleidingen gedaan kan/moet worden.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
Als je dit serius meent: Leer zelf eerst Nederlands voordat je anderen erop af gaat zeiken.
En anders is het gewoon een slecht topic.
??quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:30 schreef heijx het volgende:
Toevallig staat er op de Frontpage net iets over PABO en zo...
[..]
Als dit niet om te huilen was zou ik schaterlachen.![]()
Daar ben ik ook voorstander van, maar loop je dan niet het risico dat de scholieren sneller de schoolbanken verlaten zonder diploma? Dan zou je het probleem nog erger maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:36 schreef heijx het volgende:
[..]
1. Regels er in dreunen.
2. Overhoren.
3. ONVOLDOENDES uitdelen waar nodig.
4. Goto 1.
Nee, dan maakt de scholier die de school verlaat zonder diploma zijn probleem erger. Je moet niet uit angst voor deze optie het niveau naar beneden halen voor de rest. De potentiėle uitvallers moeten dan maar een stapje terug doen naar minder intensief onderwijs (VMBO heet dat tegenwoordig?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:42 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Daar ben ik ook voorstander van, maar loop je dan niet het risico dat de scholieren sneller de schoolbanken verlaten zonder diploma? Dan zou je het probleem nog erger maken.
dus >>> Het is droog dus we kunnen gaan. >>> conclusiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:40 schreef swashbuckler het volgende:
[..]
??
http://www.learnonline.nl/taal/theorie/theorie_52.html
Kan....ik was als MAVO-klant ook niet erg goed in de Nederlandse taal. Ik probeer nu alleen zo veel mogelijk van de fouten die ik maak te leren. Het schoolsysteem werkte voor mij namelijk niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:48 schreef heijx het volgende:
[..]
Nee, dan maakt de scholier die de school verlaat zonder diploma zijn probleem erger. Je moet niet uit angst voor deze optie het niveau naar beneden halen voor de rest. De potentiėle uitvallers moeten dan maar een stapje terug doen naar minder intensief onderwijs (VMBO heet dat tegenwoordig?) maar de generatie als geheel bewijs je er een dienst mee.
ha ha misverstandje; ik dacht jij bezwaar maakte tegen die 'dus'.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:53 schreef heijx het volgende:
[..]
dus >>> Het is droog dus we kunnen gaan. >>> conclusie
Wat begrijo je niet aan mijn aversie tegen het zwaar leunen op de spellingscontrole?
Als je goed taalonderwijs gehad hebt, kan je in je leven ook zonder spellingscontrole normaal functioneren. Als je jezelf gelukkig moet prijzen met het bestaan van de spellingscontrole, is dat erg jammer.
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:50 schreef Sas22 het volgende:
Jostibeffer, ga ergens anders spelen wil je.
Op de snelweg of zo, liefst nog tijdens spitsuur.
Dank.
Okquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:04 schreef xFriendx het volgende:
http://www.sugababes.nl/showtopic/73142
toevallig![]()
Bij die reactiesquote:Fok! Forum, mede vanwege het hoger liggende niveau, maar ik kan me niet aanmelden, ik heb alleen een hotmailadres.
Ben ik nou para, of zeg je dit in elk topic?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:49 schreef t0y het volgende:
Teleurstellend topique.
Mijn verwachtingen lagen hoger.
Is goed, kom jij dan over me heen rijden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:50 schreef Sas22 het volgende:
Jostibeffer, ga ergens anders spelen wil je.
Op de snelweg of zo, liefst nog tijdens spitsuur.
Dank.
Spellbound.sf.netquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:46 schreef kanaiken het volgende:
(Waar de fuck is die firefox plugin gebleven...)
Dankjequote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:05 schreef Jump het volgende:
Hoeveel disketjes had je nodig voor je internet?
M`n Mini wat doe je!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:49 schreef euh.. het volgende:
[..]
Is goed, kom jij dan over me heen rijden?
En dan nu met z'n allen gaan stemmen op FOK!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:04 schreef xFriendx het volgende:
http://www.sugababes.nl/showtopic/73142
Daarvoor is het je meerdere, en daarbij anders hadden ze geen meerdere om mee te beginnen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:55 schreef Blokhut het volgende:
Ze zullen in ieder geval nooit serieus genomen worden door hun meerderen.
Je snapt wel wat ik bedoel neem ik aanquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:02 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Daarvoor is het je meerdere, en daarbij anders hadden ze geen meerdere om mee te beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |