Zie je wel dat lang haar zo z'n voordelen heeftquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:20 schreef Oosthoek het volgende:
dat je hemd binnenste buiten zitDe hele dag met een of ander stom label op mn nek rondgelopen
![]()
Zuipen op 9e kerstdag is zo 2004 he......quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:20 schreef Oosthoek het volgende:
dat je hemd binnenste buiten zitDe hele dag met een of ander stom label op mn nek rondgelopen
![]()
het ziet er alleen niet uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zie je wel dat lang haar zo z'n voordelen heeft.
"Huh? Nee, da's expres joh! Mijn deo is op en er zat nog wel wat in het hemd, dus dan maar even de geurige kant buiten.".quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:20 schreef Oosthoek het volgende:
![]()
Tijdje terug serieus een meisje gezien op het station die nog met het prijskaartje in haar nek liep van haar shirt ( na de zomer ). Ik heb me bescheurd, maar niks gezegdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:50 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zou ook niet meer bijkomen als ik iemand met een label in zijn nek zag.
jah, klopt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zie je wel dat lang haar zo z'n voordelen heeft.
Dan denk ik aan die gast uit Bottom.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:54 schreef _Liquid_ het volgende:
Doe je onderbroek over je broek en zeg dat het dé trend in Hollywood is
Da's omdat dat hip is tegenwoordig. Net zoals die kijk-mij-eens-in-kapotte-broeken-lopen-trend.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:46 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Dat niemand je dat even gezegd heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |