Bij Top Gear testen ze de auto's net iets anders dan bij Fifth Gear, en ik vind de TG testen leuker.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:44 schreef Tarado het volgende:
Tja zo zie je maar weer, maar zoals Needle een auto kan besturen heb ik er nog maar weinig gezien op TV.
en daarna heeft ford voor zover ik weet alles gemaakt en heeft Clarkson hem weer terugquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:02 schreef Guard het volgende:
[..]
die had ie toch weer teruggegeven (teveel problemen)
Volgens Wikipedia is dat inderdaad zo:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
en daarna heeft ford voor zover ik weet alles gemaakt en heeft Clarkson hem weer terug![]()
En die laatste is natuurlijk de SLGay ipv de SLKquote:Clarkson owns various cars including Ford's latest supercar, the Ford GT, a Mercedes SL 55 AMG, a Volvo XC90, and a Ford Focus. His experiences with his Ford GT are well documented, having had many issues with the satellite tracker/alarm system - he reported that it would tell him the car had been stolen even when he was driving it. As a result of what he called "the most miserable month's motoring possible", he returned it to Ford for a full refund. After a short period, including asking Top Gear fans for advice over the internet, he bought back his GT. He also owned a Ferrari 355 for a short while. This was sold to make way for his SL 55 AMG, itself later replaced with a SLK 55 AMG
Hoe Britsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijkzie; http://driving.timesonlin(...)29-1677058_1,00.html
Het is een vrij lang stuk vandaar niet geplakt.
wat een afgang voor Ford![]()
Klopt, je kon het nummerbord zien van The Isle of Man, waar hij een huis heeft op naam van zijn vrouw.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:11 schreef Klonk het volgende:
volgens mij was de GT die dit seizoen samen met die Zonda en Ferrari naar zuid europa ging ook de GT van Clarkson zelf.
Hehehe...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe Brits
"I didn’t even mind when it arrived at my house one month ago inside a truck which had “On Time” written down the side. As we know from America’s arrival into the second world war, their concept of “on time” differs slightly from ours."
en je kunt er lekker hard rijdenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Klopt, je kon het nummerbord zien van The Isle of Man, waar hij een huis heeft op naam van zijn vrouw.
Belastingtechnisch beter, lijkt me zo.
quote:Admit it! Your wife hounded you into this embarrasing situation because the GT has a better body than she has. Get your car back. Warren Lau, Houston, Texas
Tiff en Jeremy samen nog steeds het beste. Ik zag ze in Londen (samen met hamster) voor de mph'05 show. Jeremy en Tiff, het was echt geweldig om die twee samen te zien, bekvechten tegen elkaar. Jeremry opscheppen over hun oneindig budget en dat Tiff het maar moest doen met reclames enzo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Tiff Needell vind ik dan weer een eikel
Altijd met die irritante grijns op z'n bek en z'n flauwe grapjes
Jeremy Clarkson kan tenminste lekker mensen (=May & Hammond) in de zeik nemen
Tiff valt voor mij al af door zijn irritante stem alleen al ...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:40 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Tiff en Jeremy samen nog steeds het beste. Ik zag ze in Londen (samen met hamster) voor de mph'05 show. Jeremy en Tiff, het was echt geweldig om die twee samen te zien, bekvechten tegen elkaar. Jeremry opscheppen over hun oneindig budget en dat Tiff het maar moest doen met reclames enzo.
Mooi, heb ik weer iets te kijken vanavond..quote:Op zondag 12 maart 2006 15:38 schreef El_Pinjo het volgende:
www.tvgids.nl zegt om 22:00 op BBC2 weer een "best of"![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |