Wanneer begint de lente ook al weer?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:18 schreef Klonk het volgende:
volgende nieuwe uitzending in het voorjaar, hoe moeilijk is dat nu om te onthouden
Herhalingen helaas (maar ja wat wil je het is op Discoveryquote:
ja kloptquote:Op zondag 5 maart 2006 20:30 schreef El_Pinjo het volgende:
www.tvgids.nl zegt vanavond om 22:00 op BBC2 weer een "best of"![]()
Leuk, maar die challenges heb ik echt al honderd keer gezien.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:50 schreef Grimm het volgende:
[..]
ja klopt
http://www.bbc.co.uk/bbctwo/listings/programmes.shtml?day=today&service_id=4224&filename=20060305/20060305_2100_4224_38233_60
Best of Top Gear, The Challenges! A compilation of the best ever challenges sees the boys go '70s retro in £10,000 Supercars and Jeremy takes on a tank in a Range Rover Sport. [S]
Misschien dezelfde, want hoe talrijk is zo'n auto eigenlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef Klonk het volgende:
ik zit toch ff te kijken en ik zie hamster in een gele ferrari rijden, niets bijzonders maar 2 weken geleden in petrolheads hadden ze een gele ferrari in de studio waarvan ze zeiden dat ie van hamster was, dezelfde of toeval ?
Ik speculeer nu een hoop, maar misschien is het rond dezelfde tijd als de 10,000 pound Italian Supercar Challenge Race Championship etc. opgenomen toen Hammond ook voor Petrolheads moest optreden?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:33 schreef Jordy-B het volgende:
Heeft 'ie daar geld voor?
'k weet dat 'ie nou behoorlijk bijschnabbelt, maar hij had toch al die gave Amerikaan gekocht?
"wanker"quote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef noidea het volgende:
"No it's not a kitcar, it's a Lamborghini"
Helaas moeten missen, en ik zie ook geen herhaling voor morgenavond staan...quote:Op zondag 5 maart 2006 20:30 schreef El_Pinjo het volgende:
www.tvgids.nl zegt vanavond om 22:00 op BBC2 weer een "best of"![]()
Ik denk van niet want Hammond zei dat ie em net had laten restaurerenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ik speculeer nu een hoop, maar misschien is het rond dezelfde tijd als de 10,000 pound Italian Supercar Challenge Race Championship etc. opgenomen toen Hammond ook voor Petrolheads moest optreden?
Ach ja, een schnabbel hier en een knabbel daar en hamster kan nóg een auto kopen.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Ik denk van niet want Hammond zei dat ie em net had laten restaurerenDus waarschijnlijk vond Hammond em zo leuk dat ie em gehouden heeft
Die Clarckson heeft ook zo'n Ford GT, die nieuwe.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:00 schreef Klonk het volgende:
denk sowieso dat het niet echt slecht verdient, May rijdt rond in een Porsche Boxter, Clarkson heeft sowieso voor de vrouw een XC90 en hij zelf rijdt in een of andere dikke mercedes.
Tiff Needell vind ik dan weer een eikelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:38 schreef Tarado het volgende:
Ja hij was een tijdje weg bij Top Gear en omdat zoveel kijkers hem misten kwam hij terug voor de hoofdprijs, ik vind hem een over het paard getilde eikel maar er zijn mensen die hem wel leuk vinden. Tiff Needle vind ik een betere presenator en zeker een beter chauffeur/coureur.
die had ie toch weer teruggegeven (teveel problemen)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Clarckson heeft ook zo'n Ford GT, die nieuwe.
Ja je hebt gelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:02 schreef Guard het volgende:
[..]
die had ie toch weer teruggegeven (teveel problemen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |