Prima ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind van wel![]()
Komen we er nog wat onwennig binnen, alles is nog nieuw en ruikt nog naar verf enzo... En dan gaan we er onze eigen 'geurvlaggen' zetten en binnen no-time is het weer helemaal onze plek...
Wie zal [BBH SC #1] openen? Place your bets please!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:53 schreef flugeltje het volgende:
En dan kunnen we weer met een nieuwe SC starten...
Een kijken of we de 500 kunnen halen...
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:53 schreef flugeltje het volgende:
En dan kunnen we weer met een nieuwe SC starten...
Een kijken of we de 500 kunnen halen...
Lieske blijft mooiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zijn we eindelijk verlost van al die debiele caps van blonde studentes, blonde haagsen, rotterdamse krakers, amsterdamse gna-gna zeggers, etc etc![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Prima ben het helemaal met je eens.
De eerste topic naam heb ik al: Viola Tietuhh!!! Topic
Gaan we verhuizen danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:52 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoi lieve Snaptnix....
klaar voor de verhuizing?
geintjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah.. da's dan 1 topic waar ik niet zal komen....![]()
Daar krijg je caps voor terug van een domme omgebouwde vent, een oud mannetje met ADHD en een uitregangeerde presentatricequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zijn we eindelijk verlost van al die debiele caps van blonde studentes, blonde haagsen, rotterdamse krakers, amsterdamse gna-gna zeggers, etc etc![]()
![]()
![]()
Ik gok dat de mods een kijkje mogen nemen vóór het forum in de lijst zichtbaar is... In dat geval ga ik die wedstrijd dus met gemak winnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wie zal [BBH SC #1] openen? Place your bets please!![]()
Argh! Crucifix! Crucifix! Crucifix! Crucifix! Crucifix! Crucifix! Crucifix!quote:
Maakt niet uit er ik kan de lol er wel van in zienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
weer geen fan van het regenwormtopic![]()
Ik eis dat je deze respectloze opmerking terugneemt!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:56 schreef Foreverblue het volgende:
Daar krijg je caps voor terug van een domme omgebouwde vent
Haiiiiii FB, lang niet gezienquote:
Slaap lekker flugelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga douchen en naast m'n mannetje liggen... Tot morgen
Slaap lekker en beterschapquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:00 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Slaap zequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:00 schreef flugeltje het volgende:
trusten flugelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:00 schreef flugeltje het volgende:
what the hell is thatquote:
Slaap lekker flugelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:00 schreef flugeltje het volgende:
Te lang eigelijk hequote:
Ze ziet er nu anders uit volgens mij. Heeft hele facelift gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |