Nou dat nog nietquote:
Ik dacht soms van je vuurwerk, ziet er leuk uitquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:42 schreef bunnyma het volgende:
Ik had net een interview met Ruud de Wildt, maar toen ik in de uitzending kwam en zei dat ik van hem genoten had met zijn presentatie van BB viel hij helemaal stil. Ik dacht al dat de verbinding verbroken was.
Ik heb later met de redactie ook hartelijk zitten lachen om zijn reactie.
Ik vind hem een schatje,![]()
Ja, hij was even stil.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Heb je Ruud stil gekregen, wauw. Over een grootse prestatie gesproken![]()
BEW trouwens![]()
Wat leuk bunnymaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:42 schreef bunnyma het volgende:
Ik had net een interview met Ruud de Wildt, maar toen ik in de uitzending kwam en zei dat ik van hem genoten had met zijn presentatie van BB viel hij helemaal stil. Ik dacht al dat de verbinding verbroken was.
Ik heb later met de redactie ook hartelijk zitten lachen om zijn reactie.
Ik vind hem een schatje,![]()
Over: zie mijn sig...Dus echt interview interviewquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hoezo had jij een interview met Rdw? Deed je mee met een spelletje of had je echt een interview interview?
Je stond toch toevallig niet vanmorgen in de Telegraaf, of . .quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Over: zie mijn sig...Dus echt interview interviewmaar duurde slechts kort....
Hij vroeg meer aan mij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat leuk bunnyma![]()
![]()
Wat heb je m allemaal gvraag of moeten we dat ergens lezen
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:13 schreef MienJung het volgende:
[..]
Je stond toch toevallig niet vanmorgen in de Telegraaf, of . .
Ik dacht nog, wat een aparte hobby, al die nummers noteren. Leuk.quote:
hij is wel een type dat je meer vragen steld dan jij hem jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:14 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij vroeg meer aan mij.
Maar ik had wel van te voren aan de redactie gevraagd, dat was vanmorgen toen ze mij belde, of ik wat mocht zeggen over BB en dat vonden ze juist erg leuk. Alleen had ik niet verwacht dat hij stil zou vallen.
Dan moet je zeker eens op die site gaan kijken en meedoen, alleen werkt het zeer verslavend.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:16 schreef MienJung het volgende:
[..]
Ik dacht nog, wat een aparte hobby, al die nummers noteren. Leuk.![]()
ik kom regelmatig in aanraking met grote bedragen, en aangezien mijn productiviteit al niet 100 % is sinds Fok lijkt dat mij geen goed idee.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan moet je zeker eens op die site gaan kijken en meedoen, alleen werkt het zeer verslavend.
(Zoiets als BB)![]()
En een uur eerder was ik bij 3FM, dus ik raak er al aan gewend.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
hij is wel een type dat je meer vragen steld dan jij hem ja![]()
Maar echt leuk dat je dat mocht doen, een hele ervaring erbij zeker
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:21 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En een uur eerder was ik bij 3FM, dus ik raak er al aan gewend.
Vorig jaar was ik bij Spijkers met Koppen, dat was wel eng want dat was live in een cafe.
Met Jan-Jaap en ik was vreselijk bang dat ik hem niet zou kunnen verstaan door die hazelip.![]()
Ik heb de laatste maanden heerlijk naar de streams zitten luisteren terwijl ik nummertjes zat in te geven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:20 schreef MienJung het volgende:
[..]
ik kom regelmatig in aanraking met grote bedragen, en aangezien mijn productiviteit al niet 100 % is sinds Fok lijkt dat mij geen goed idee.
Hele cariere alquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:21 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En een uur eerder was ik bij 3FM, dus ik raak er al aan gewend.
Vorig jaar was ik bij Spijkers met Koppen, dat was wel eng want dat was live in een cafe.
Met Jan-Jaap en ik was vreselijk bang dat ik hem niet zou kunnen verstaan door die hazelip.![]()
Leuk ben wel een beetje jaloers op je.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:14 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij vroeg meer aan mij.
Maar ik had wel van te voren aan de redactie gevraagd, dat was vanmorgen toen ze mij belde, of ik wat mocht zeggen over BB en dat vonden ze juist erg leuk. Alleen had ik niet verwacht dat hij stil zou vallen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:21 schreef bunnyma het volgende:
<..>
Jepquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:25 schreef regenworm het volgende:
Zo Fok heeft weer eens een tijdje eruit gelegen
Het is alweer een tijdje geleden dat fok eruit lag.quote:
das waar hij is een stuk sneller jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden dat fok eruit lag.
Verder is fok een stuk sneller geworden de laatste maanden.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |