het gaat om chocolade eierenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:25 schreef LXIV het volgende:
De houdsbaardatum van de eieren staat toch gewoon op de verpakking?
Maar vanwaar al die haast?
Chocolade is welhaast onbeperkt houdbaar. Die kun je nu al in de tuin leggen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
het gaat om chocolade eieren
Haast?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:25 schreef LXIV het volgende:
De houdsbaardatum van de eieren staat toch gewoon op de verpakking?
Maar vanwaar al die haast?
maar gaan die niet kapot als het nog voor de pasen gaat regenen/vriezen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Chocolade is welhaast onbeperkt houdbaar. Die kun je nu al in de tuin leggen!![]()
Misschien wel. Maar waarom wacht je niet gewoon tot Paaszaterdag?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
maar gaan die niet kapot als het nog voor de pasen gaat regenen/vriezen?
ik kan alleen maar in een weekend.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar waarom wacht je niet gewoon tot Paaszaterdag?
erm... zaterdag IS in een weekendquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik kan alleen maar in een weekend.
Niet altijd hoor, bij mijn oma hadden we ooit een aantal paaseieren van het jaar ervoor gevondenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:29 schreef Flurry het volgende:
Buiten worden ze snel door vogels en muizen enzo opgegeten, leert de ervaring
Uit de geschiedenis leren we dat we uit de geschiedenis (ervaring) niet leren.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:29 schreef Flurry het volgende:
Buiten worden ze snel door vogels en muizen enzo opgegeten, leert de ervaring
maar da's een paradoxquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:19 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
Uit de geschiedenis leren we dat we uit de geschiedenis (ervaring) niet leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |