quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:47 schreef Freeflyer het volgende:
niet zo zeuren, dan moet je gewoon meer red bull drinken en sla je een nachtje over!
![]()
thee was opquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:47 schreef Kriebbel het volgende:
Waarom drink je dat dan voor het slapen gaan?
slapa heeft iedereen nodig . ook jij slaaptquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:47 schreef Chriz2k het volgende:
Slapen is voor mietjes, echte mannen hebben geen slaap nodig.
Ja, maar ik ben dan ook nog geen man.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:48 schreef Meki het volgende:
[..]
slapa heeft iedereen nodig . ook jij slaapt![]()
de echte mannen slapen ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook nog geen man.
God straft onmiddelijk!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:46 schreef Meki het volgende:
Is erg lekker maar laat je niet slapen![]()
zoals gister om 02.44 geslapen terwijl me deadline om 00.45 is![]()
Of Golden Powerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:51 schreef Vector_SLD het volgende:
Redbull is dure troep, drink dan bier
welke godquote:
offeuh Bullitquote:
of ES energydrinkquote:
De God tegen Verloedering der Nederlandsche taal.quote:
bier maakt me dronkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:51 schreef Vector_SLD het volgende:
Redbull is dure troep, drink dan bier
bestaat die ook , hoeveel goden bestaan er volgens jouquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:53 schreef Dirktator het volgende:
[..]
De God tegen Verloedering der Nederlandsche taal.
Er bestaat er maar een, en dat is de Dirktator. Aanbid hem.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:53 schreef Meki het volgende:
[..]
bestaat die ook , hoeveel goden bestaan er volgens jou
bier maakt me dronken en redbull laat me niet slapenquote:
Golden Power ben ik een tijdje verslaafd aan geweest. Tot er een moment kwam dat ik 3 nachten achter elkaar rechtop in bed bleef zitten omdat ik niet slapen kon. Verder kreeg ik het idee dat ik er hartkloppingen van kreeg. Ook nog eens serieus gebeurd dit.....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |