quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:47 schreef Freeflyer het volgende:
niet zo zeuren, dan moet je gewoon meer red bull drinken en sla je een nachtje over!
![]()
thee was opquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:47 schreef Kriebbel het volgende:
Waarom drink je dat dan voor het slapen gaan?
slapa heeft iedereen nodig . ook jij slaaptquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:47 schreef Chriz2k het volgende:
Slapen is voor mietjes, echte mannen hebben geen slaap nodig.
Ja, maar ik ben dan ook nog geen man.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:48 schreef Meki het volgende:
[..]
slapa heeft iedereen nodig . ook jij slaapt![]()
de echte mannen slapen ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook nog geen man.
God straft onmiddelijk!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:46 schreef Meki het volgende:
Is erg lekker maar laat je niet slapen![]()
zoals gister om 02.44 geslapen terwijl me deadline om 00.45 is![]()
Of Golden Powerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:51 schreef Vector_SLD het volgende:
Redbull is dure troep, drink dan bier
welke godquote:
offeuh Bullitquote:
of ES energydrinkquote:
De God tegen Verloedering der Nederlandsche taal.quote:
bier maakt me dronkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:51 schreef Vector_SLD het volgende:
Redbull is dure troep, drink dan bier
bestaat die ook , hoeveel goden bestaan er volgens jouquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:53 schreef Dirktator het volgende:
[..]
De God tegen Verloedering der Nederlandsche taal.
Er bestaat er maar een, en dat is de Dirktator. Aanbid hem.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:53 schreef Meki het volgende:
[..]
bestaat die ook , hoeveel goden bestaan er volgens jou
bier maakt me dronken en redbull laat me niet slapenquote:
Golden Power ben ik een tijdje verslaafd aan geweest. Tot er een moment kwam dat ik 3 nachten achter elkaar rechtop in bed bleef zitten omdat ik niet slapen kon. Verder kreeg ik het idee dat ik er hartkloppingen van kreeg. Ook nog eens serieus gebeurd dit.....quote:
neem jij regendans aanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:55 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Er bestaat er maar een, en dat is de Dirktator. Aanbid hem.![]()
zo kan koffie ook verslavend werkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:55 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Golden Power ben ik een tijdje verslaafd aan geweest. Tot er een moment kwam dat ik 3 nachten achter elkaar rechtop in bed bleef zitten omdat ik niet slapen kon. Verder kreeg ik het idee dat ik er hartkloppingen van kreeg. Ook nog eens serieus gebeurd dit.....
Sindsdien drink ik die zooi eigenlijk niet meer.
als ik je usericon mag aanrakenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:57 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Doe mij een broodje kebab + redbull, wil je.
hangt ervan af hoeveel je drinkt en hoe goed je er tegenkan, dus geen gelulquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:01 schreef _Liquid_ het volgende:
gelul, houdt je echt niet wakker
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:10 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Speciaal voor onze knuffelallochtoon
Ja dat vind jij wel lekker he, geile kebab-verkoperquote:
hohoho kom maar halenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:19 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Ja dat vind jij wel lekker he, geile kebab-verkoper
Mag ik nu mijn broodje + redbull?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |