Daarvoor vind ik mijn kat weer te liefquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:01 schreef Vipers het volgende:
Doodmeppen die kat
Dan moet je niet zeiken...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:02 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Daarvoor vind ik mijn kat weer te lief
Dan moet je niet zeurenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:02 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Daarvoor vind ik mijn kat weer te lief
En jij gaat niet effe langs de dierenarts?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:24 schreef EdPowers het volgende:
Onze kat heeft een blaasontsteking en zit de hele nacht in zijn bak geluid te maken. En daarna komt ie gefrustreerd miauwend naar buiten. Zielig man
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:29 schreef Rasje het volgende:
[..]
En jij gaat niet effe langs de dierenarts?
jaaa, midden in de nacht ja. Doen we elke nacht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:29 schreef Rasje het volgende:
[..]
En jij gaat niet effe langs de dierenarts?
Jah, heb de kat van het asiel gehaald en daar werd gemeld dat de kat niet naar buiten hoefde. eenmaal bij mij was het gewoon moeilijk om de kat binnen te houden. En buiten katten hebben voordelen. Vooral geen last van vieze kattenbak in huis. En de kat is als ie binnen is meestal lekker rustig, omdat ie buiten kan spelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:46 schreef deedeetee het volgende:
Eigen schuld dikke bult ! Had je maar geen * buitenkat * moeten nemen maar een nette * binnenkat *![]()
Nee, gewoon de volgende ochtend....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:43 schreef EdPowers het volgende:
[..]
jaaa, midden in de nacht ja. Doen we elke nacht.
Vooral géén vieze kattebak in huisquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:48 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Jah, heb de kat van het asiel gehaald en daar werd gemeld dat de kat niet naar buiten hoefde. eenmaal bij mij was het gewoon moeilijk om de kat binnen te houden. En buiten katten hebben voordelen. Vooral geen last van vieze kattenbak in huis.
Nou nou nou... Ik hoop het dan weer niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vooral géén vieze kattebak in huis![]()
De nadelen van een buitenkat zijn je na deze opmerking VAN HARTE GEGUND !
Ik mag hopen dat de kat er een vaste gewoonte van gaat maken om je 's nachts je bed uit te mauwen![]()
Omdat de buren misschien niet van in hun tuin schijtende katten houden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:02 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Nou nou nou... Ik hoop het dan weer niet.
Maarre als het beessie perse naar buiten wil, vind ik het zielig om binnen te houden. En wat is er zo erg dat ik het als voordeel zie dat er geen vieze kattenbak in huis staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |