Volgens mij ben jij hier de hersenloze, denk je nou echt dat dit echt is? Gaat hier om geld verdienen hallooquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:54 schreef sr_firewire het volgende:
Gisteren werd er op geloof ik Yorin het nieuwe programma Beauty and the Nerd uitgezonden. Had al een stukje in de voorprogrammering gezien en die chicks zagen er best wel apetijtelijk uit. Het programma draait om 8 lekkere wijven met het IQ van een zak erwten en 8 ontzettend contactgestoorde ( de gemiddelde FOK! user dus ) nerds. Het doel van het spel is om de Nerds meer sociale vaardigheden te laten opdoen ( ze moeten dansen, dingen over mode blabla ) en die chicks moeten vragen beantwoorden over Geschiedenis en Aardrijkskunde blablabla. Elk lekker wijf is aan zo'n sukkel gekoppeld en uiteindelijk wint het beste duo 250.000 euro. Tot zover de uitleg.
Ik kijken, kijken, kijken. Hmmm die wijven in bikini waren goed te pruimen, maar toen gingen ze hen vragen stellen: Waar staat DC voor in Washington DC, welke staat ligt Noordelijker South Dakota of North Carolina etc. etc. En die wijven wisten zo'n dingen niet
Das het zelfde als je een Nederlander vraagt wat dichter bij Belgie ligt, Limburg of Friesland..... Had nooit verwacht dat er nog zulke hersenloze vrouwen op deze aardkloot rondliepen... Maar goed, uiteindelijk vind zo'n lekker wijf een nerd lekker en gaan ze zoenen
![]()
![]()
Mijn klacht: Doe normaal, neem mij !!!!!!
Nee dat lekkere wijf ligt voor haar plezier bij die idioot in bed ? Ze was van mij, van mij zeg ik jequote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:59 schreef trebbors het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier de hersenloze, denk je nou echt dat dit echt is? Gaat hier om geld verdienen hallooDit doen ze allen omdat er anders geen fuck aan is en er geen geld mee te verdienen valt.
Nee, voor het geld. Ben je nou echt zo stom dat je dat niet snaptquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:00 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Nee dat lekkere wijf ligt voor haar plezier bij die idioot in bed ? Ze was van mij, van mij zeg ik je![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:02 schreef B_BOY het volgende:
vind wel grappig programma.
... de winnaar krijgt 250.000 euro. Dat heeft niet met in bed liggen te makenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, voor het geld. Ben je nou echt zo stom dat je dat niet snapt
toch handig die linkshandige muizenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:11 schreef Razor21 het volgende:
Was btw op RTL 5 heb me wel vermaakt met mijn linkerhand![]()
dus als ze geen kans zou maken op die 250K zou ze 'm ook kiezen? Na het programma leven ze nog lang en gelukkig? Ignorance is bliss hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:06 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
... de winnaar krijgt 250.000 euro. Dat heeft niet met in bed liggen te makenBovendien waren ze beiden geen samengesteld koppeltje, maar was het uit eigen wil. Ze had dit niet hoeven te doen, maar schijnbaar vond ze hem leuk. Ik neem haar dat ook niet kwalijk eigenlijk, ze heeft niet veel om na te denken....
Oh ja de mannelijke kandidaten bestonden o.a uit:
- Een 29 jarige maagd![]()
- Een gestoorde labiele mafkees die zijn bewegingen niet onder controle had
- Een gast ( denk 22 ofzo ) die nog nooit uit was geweest
etc. etc.
owww, dat is balen...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:14 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Godverdomme weer pink gebroken!!#$!%!#%![]()
maar wel een leuk programma vond ik![]()
Je hebt het volgens mij niet eens gezien, want je lult uit je nekquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
dus als ze geen kans zou maken op die 250K zou ze 'm ook kiezen? Na het programma leven ze nog lang en gelukkig? Ignorance is bliss he
Eindelijk iemand die weet wat een tv programma inhoud! Tv draait om reclame. Ze willen zoveel mogelijk kijkcijfers zodat ze meer kunnen vragen voor reclame... Dat er mensen zijn die denken dat ze een stel malloten voor de gein een bbhuis in gooien, en dan maar kijken hoe het gaat? Dus niet.. Het gaat om miljoenen, als jij verantwoordelijk zou zijn zou je echt niet in je luie stoel blijven zitten, maar wil je controle hebben door te manipuleren met geld.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:59 schreef trebbors het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier de hersenloze, denk je nou echt dat dit echt is? Gaat hier om geld verdienen hallooDit doen ze allen omdat er anders geen fuck aan is en er geen geld mee te verdienen valt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |