videotheek betaal je toch niet voorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:16 schreef B_BOY het volgende:
videotheek, en het ergste is nog als ik er af en toe kom leen ik altijd op naam van De_Ananas. omdat ik me eigen pasje kwijt ben.
Bibliohteek kom ik ook amper
Coca cola cardheb ik nog erges liggen en daar maak ik ook geen gebruik van
School??
ik nog niet maar moet ook nog opzeggen. Opzegtermijn begint pas op het einde van 2006. Ik vind het onzin dat je er voor 2 jaar aan vast zit als je je ervoor aanmeldquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:29 schreef MouseOver het volgende:
Oja, en de nbc, daarbij zit ik in de opzegtermijn.
Heb je even afgeklopt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:37 schreef MouseOver het volgende:
In zekere zin valt m'n arbeidsongeschiktheidsverzekering ook in deze categorie
Idem. Weet niet waarom ik het heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:24 schreef Sanne het volgende:
Vereniging Eigen Huis.
Beter te vroeg dan te laat. Ik heb 2 maanden voor het verstrijken van de contractdatum opgezegd. Ik had niet gezien dat de opzegtermijn 3 maanden is en dat anders automatisch met 1 jaar verlengd wordt. Nu zit ik er dus nog een jaar aan vast. Ach, er zijn ergere dingen, maar ik had het liever anders gezien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik nog niet maar moet ook nog opzeggen. Opzegtermijn begint pas op het einde van 2006. Ik vind het onzin dat je er voor 2 jaar aan vast zit als je je ervoor aanmeld![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |