Neenquote:
Ja, echt hèquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:16 schreef ma_jojo het volgende:
Maikuuul, ik hoop van harte dat je een paar van die cheap ass kettingkjes opspaart, ze aan elkaar knoopt (idee: als een strop) en je jezelf er daarna aan ophangt.
Ja.quote:
De jaloezie bij de meisjes is tegenwoordig groot. Wanner zij met kettingkjes moeten lopen van 5 euro van de V&D koopt stoere Maikel er een in een juwelier. Ja meisje zo gaat datquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:16 schreef ma_jojo het volgende:
Maikuuul, ik hoop van harte dat je een paar van die cheap ass kettingkjes opspaart, ze aan elkaar knoopt (idee: als een strop) en je jezelf er daarna aan ophangt.
Aan zijn a-neusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:18 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja..
Maar dan rest mij nog de vraag: Zou die zich ophangen aan z'n keel óf aan z'n neus.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:14 schreef Maikuuul het volgende:
Dwc_noobrijder is mijn zwarte senorita
Als je dan toch naar de juwelier gaat voor je *bling*, koop dan degelijke dingen. Geen sieraad dat eruit ziet alsof je het krijgt bij de aankoop van een pak dubbelfris.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De jaloezie bij de meisjes is tegenwoordig groot. Wanner zij met kettingkjes moeten lopen van 5 euro van de V&D koopt stoere Maikel er een in een juwelier. Ja meisje zo gaat dat
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:24 schreef WokMaster het volgende:
ik wil er ook 1tje....welk pakje boter moet ik hiervoor kopenj?
Juwelier, jeweetquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:24 schreef WokMaster het volgende:
ik wil er ook 1tje....welk pakje boter moet ik hiervoor kopenj?
Nieuw merk? Becel ook goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |