Op de Fok! weblog stond ooit eens een filmpje van een vent die na een grote hoeveelheid LSDquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Er was een keer op tv zo'n vent die trok een auto vooruit met z'n lul![]()
Zeker een Duitser.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Op de Fok! weblog stond ooit eens een filmpje van een vent die na een grote hoeveelheid LSD
zijn eikel eraf sneed!Zo eerst een elastiekje en dan met een mes zo *hop*
![]()
![]()
Just imagine.quote:
Net als bij Judo, dan krijg je een Ippon.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Het lijkt me leuker om het zeg maar precies andersom te doen
met ruggen naar elkaar en dan touwtje door je benen en dan naar je lul. Als je dan hard genoeg trekt dan gaat die ander hard op z'n homomuil![]()
Ik heb op school een keer een tennisbal in m'n oog gekregen, maar zo'n bal in je oog slaat allesquote:
Ik heb mij, wellicht in tegenstelling tot jou Maikuuul, nooit zo bezig gehouden met de verspreide foto's in de homeaux-scene.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:54 schreef Maikuuul het volgende:
Die foto is al hendig oud
Jij bent onderhand ook wel oud genoeg.,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:54 schreef Maikuuul het volgende:
Die foto is al hendig oud
geestelijk nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij bent onderhand ook wel oud genoeg.,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |