100% zekerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Weet je het zeker ?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
maar de vraag blijft he van wie ben je dan wel een kloon![]()
Maar zalm ff goeie vrienden, vertel nou van wie je dan een kloon bentquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:38 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
dat maakt toch helemaal niet uit?
Je ziet me niet als een volwaardig user
niemand, en helemaal niet van zalmquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar zalm ff goeie vrienden, vertel nou van wie je dan een kloon bent![]()
Komop zelfs een koe kan zien dat jij een kloon bentquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:42 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
niemand, en helemaal niet van zalm![]()
jij bent wel erg nieuwschierig he![]()
nee, ik ben geen kloonquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Komop zelfs een koe kan zien dat jij een kloon bentgeef eens een hint van wie
![]()
Zalmsaladequote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:45 schreef Zebbie het volgende:
Het is niet zalmsalade.
Okee we doen half/half je ben geen zalm maar wel een kloonquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:45 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
nee, ik ben geen kloonen ook geen zalm
nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee we doen half/half je ben geen zalm maar wel een kloon![]()
zeg eens iets slims danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:48 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar
maar eigenlijk ben ik gewoon een volwaardig user
met E is energie in Joules en m is de masse in kilogrammen en c in het kwadraat staat voor de snelheid van het licht, die is heul grootquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
met E is energie in Joules en m is de masse in kilogrammen en c in het kwadraat staat voor de snelheid van het licht, die is heul groot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |