100% zekerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Weet je het zeker ?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
maar de vraag blijft he van wie ben je dan wel een kloon![]()
Maar zalm ff goeie vrienden, vertel nou van wie je dan een kloon bentquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:38 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
dat maakt toch helemaal niet uit?
Je ziet me niet als een volwaardig user
niemand, en helemaal niet van zalmquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar zalm ff goeie vrienden, vertel nou van wie je dan een kloon bent![]()
Komop zelfs een koe kan zien dat jij een kloon bentquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:42 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
niemand, en helemaal niet van zalm![]()
jij bent wel erg nieuwschierig he![]()
nee, ik ben geen kloonquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Komop zelfs een koe kan zien dat jij een kloon bentgeef eens een hint van wie
![]()
Zalmsaladequote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:45 schreef Zebbie het volgende:
Het is niet zalmsalade.
Okee we doen half/half je ben geen zalm maar wel een kloonquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:45 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
nee, ik ben geen kloonen ook geen zalm
nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee we doen half/half je ben geen zalm maar wel een kloon![]()
zeg eens iets slims danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:48 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar
maar eigenlijk ben ik gewoon een volwaardig user
met E is energie in Joules en m is de masse in kilogrammen en c in het kwadraat staat voor de snelheid van het licht, die is heul grootquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
met E is energie in Joules en m is de masse in kilogrammen en c in het kwadraat staat voor de snelheid van het licht, die is heul groot![]()
jawelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
volgens mij klopt die dan weer niet helemaal![]()
ach wat boeit het ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:54 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
jawel
anders was er iets mis met m'n wiskunde leraar op de middelbare school![]()
net alsof we er ooit gebruik van gaan maken...quote:
idd leren rekenen met letters die stiekem toch niet bestaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:58 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
net alsof we er ooit gebruik van gaan maken...!!
iddquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
idd leren rekenen met letters die stiekem toch niet bestaan
vage imaginaire getallen![]()
owjaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:03 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
idd
ik pak veel liever een biertje en ga ergens onder een boom slapenal dat moeilijke getel
je bereikt er niets mee, alleen een inrichting
is goedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
owja
bier pakken![]()
jij ook nog ééntje ?
Nee je blijft nogquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:06 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
is goed![]()
maar ik drink em wel in bed op hoor
waarom denk je dat ik een laptop hebquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Aangezien je dan toch geen kloon bent () wordt jij mijn knuffelnewbie, die had ik nog niet
![]()
ja ik ook maar ik zit nog steeds gewoon voor de tvquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:08 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een laptop heb
nou ik lig alquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja ik ook maar ik zit nog steeds gewoon voor de tv![]()
de tv staat uitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:11 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
nou ik lig al
is er nog wat leuks op tv trouwens?
quote:
wat ga je morgen dan doen dat je er al zo vroeg in ligt ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:14 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
!
maar ik ga wel zo slapen hoor
moet nog even langs mijn werk, en wil gaan sporten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wat ga je morgen dan doen dat je er al zo vroeg in ligt ?
toe maarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:16 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
moet nog even langs mijn werk, en wil gaan sporten.
heb jij wat beters te doen dan?quote:
ik ga leren voor tentames en moet nog wat ontwerpen op de computer in 3D uitwerkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:17 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
heb jij wat beters te doen dan?
O ja, leren moet ik ook nog doen, maar dat komt wel weer een andere dagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik ga leren voor tentames en moet nog wat ontwerpen op de computer in 3D uitwerken![]()
ja dat probleem heb ik ook steeds "het komt wel een andere dag "quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:21 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
O ja, leren moet ik ook nog doen, maar dat komt wel weer een andere dag![]()
nog een biertje?
en dan toch voldoendes halen hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja dat probleem heb ik ook steeds "het komt wel een andere dag "
en dan vervolgens erachter komen dat het 1 dag van te voren leren toch te kort is.
ja lekker![]()
trustequote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:26 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
en dan toch voldoendes halen he
nou geniet van je biertje, ik drink mijne op, en ga slapen.![]()
![]()
truste!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |