Val kapot tegen een muur jij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:35 schreef static het volgende:
Val subiet dood jij.
k las me zin en dacht umm jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:39 schreef Minotarumon het volgende:
k vind jouw triest n k mag dat vinden, omdat het een mening is, oplossing schiet me maar neer
![]()
Dat valt nog tegen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
binnen 2 minuten tyft yvonne er een slot op![]()
Nou niet bepaald wie is het???quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:57 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
ha ha megumi, wat een humor, jij bent zeker de leukste thuis
ha ha
Hallo Breuls, dit is een doodverwensingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:35 schreef static het volgende:
Val subiet dood jij.
Ja, en?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hallo Breuls, dit is een doodverwensing.
Verdomme, 't enige wat ik zei was 'Sterf, met je Jodenneus' tegen Maikuuul nota benequote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:15 schreef Furious het volgende:
[..]
http://www.meldpunt-discriminatie.nl/![]()
![]()
Och ik werd ook om de zoveel tijd gebanned, ze hebben gewoon niks te doen en pakken dan onschuldige mensen aanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verdomme, 't enige wat ik zei was 'Sterf, met je Jodenneus' tegen Maikuuul nota bene.
Homofiel dat 'ie is.
Sterf met je jodeneusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:36 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ken hem niet eens rofl
Ja dwc_rugrider dat was een mooie ban voor je
Maar ik ben helemaal niet joodsquote:
Breuls is een levenloze nerd zonder vriendin, nee, zonder enige vorm van sociaal contact zeg ik jequote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Och ik werd ook om de zoveel tijd gebanned, ze hebben gewoon niks te doen en pakken dan onschuldige mensen aan![]()
Dat denk je. Je neus zegt iets anders.quote:
Hangt er een piet uit mijn neus dan ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:41 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat denk je. Je neus zegt iets anders.
In welk subforum had je dat dan gezegtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Breuls is een levenloze nerd zonder vriendin, nee, zonder enige vorm van sociaal contact zeg ik je.
In ONZ!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In welk subforum had je dat dan gezegt![]()
Steek je neus eens niet in ander mans zakenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hangt er een piet uit mijn neus dan ?
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Steek je neus eens niet in ander mans zaken![]()
![]()
neus
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Steek je neus eens niet in ander mans zaken![]()
![]()
neus
![]()
![]()
Ja, weet ik veelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
sinds wanneer niet dan![]()
normaal mocht dat altijd in ieder geval![]()
Hey modjes als jullie dit lezen he van die kankermaikuul met ze joden neus ik dacht dat die gewoon dood mocht gaan hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |