Val kapot tegen een muur jij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:35 schreef static het volgende:
Val subiet dood jij.
k las me zin en dacht umm jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:39 schreef Minotarumon het volgende:
k vind jouw triest n k mag dat vinden, omdat het een mening is, oplossing schiet me maar neer
![]()
Dat valt nog tegen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
binnen 2 minuten tyft yvonne er een slot op![]()
Nou niet bepaald wie is het???quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:57 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
ha ha megumi, wat een humor, jij bent zeker de leukste thuis
ha ha
Hallo Breuls, dit is een doodverwensingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:35 schreef static het volgende:
Val subiet dood jij.
Ja, en?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hallo Breuls, dit is een doodverwensing.
Verdomme, 't enige wat ik zei was 'Sterf, met je Jodenneus' tegen Maikuuul nota benequote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:15 schreef Furious het volgende:
[..]
http://www.meldpunt-discriminatie.nl/![]()
![]()
Och ik werd ook om de zoveel tijd gebanned, ze hebben gewoon niks te doen en pakken dan onschuldige mensen aanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verdomme, 't enige wat ik zei was 'Sterf, met je Jodenneus' tegen Maikuuul nota bene.
Homofiel dat 'ie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |