Je durft gewoon niet te zeggen dat je modje bent op Tweakers.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:09 schreef LuNaTiC het volgende:
teveel om op te noemen
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:22 schreef jaspah het volgende:
http://www.schuurpapiertje.nl is een leuk forum het is nog niet zo lang online maar je kan er een connectie lijst bijhouden net als hyves zeg maar en je kan een heel foto album opstarten met je eigen foto's en dingen het forum is ook heel erg gezellig wel lachen geouwehoer er is ook een toffe chatbox
Dat valt toch niet meer te ontkennenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je durft gewoon niet te zeggen dat je modje bent op Tweakers.
Dat klinkt wel heel erg leuk, ik denk dat ik mij meteen ga registreren!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:22 schreef jaspah het volgende:
http://www.schuurpapiertje.nl is een leuk forum het is nog niet zo lang online maar je kan er een connectie lijst bijhouden net als hyves zeg maar en je kan een heel foto album opstarten met je eigen foto's en dingen het forum is ook heel erg gezellig wel lachen geouwehoer er is ook een toffe chatbox
Het had wel ietsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:25 schreef buzzer het volgende:
TT gefixt
Een echte BrEeZaH community dus. Leuk, hadden we nog niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:22 schreef jaspah het volgende:
spamquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:22 schreef jaspah het volgende:
quote:Dit forum is alleen toegankelijk voor geregistreerde en aangemelde gebruikers.
Als al is geregistreerd, moet eerst worden aangemeld.
Oh geen breezah, dan haak ik afquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:31 schreef jaspah het volgende:
Het is geen breezer echt het is een zeer interresante site!
hehe
Dat zou al een begin zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:34 schreef jaspah het volgende:
[..]
staat dat er?
oh das natuurlijk wel noep kzal eens voorstellen omdat uit te zetten
chatbox?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:36 schreef jaspah het volgende:
maar verder is ie wel oke toch? loopt wel vloeiend die chatbox vind ik ook wel leuk gemaakt kan je ook zo uit de browser halen zeg maar
Ik heb er ook een paar honderd. Schrikbarend veel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:59 schreef raptorix het volgende:
Got (10k posts), en nog hele zut forums waar ik weinig posts.
fo·rum (het ~, fora/~s)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:05 schreef Fokkedop het volgende:
Is het niet fora?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:17 schreef ixio het volgende:
[..]
fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:03 schreef LKEN het volgende:
HAHA, hij zei tweakers![]()
.
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
...........
..........
.........
........
.......
......
.....
...
..
.Ik wil t je wel vertellen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tweakers is toch voor computerfreaks enzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:43 schreef Nuongirl het volgende:
Ik heb ook nog een account op tweakers, maar maak daar eigenlijk weinig gebruik van![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:03 schreef LKEN het volgende:
HAHA, hij zei tweakers![]()
.
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
...........
..........
.........
........
.......
......
.....
...
..
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:24 schreef outcast_within het volgende:
Het tiscali forumhad problemen met mijn zyxel achtig draadloos internet routertje
Aan de dubbelpost te zien nog steeds...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:24 schreef outcast_within het volgende:
Het tiscali forumhad problemen met mijn zyxel achtig draadloos internet routertje
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:19 schreef Angelic1 het volgende:
www.vrouw.nl
www.onsforum.nl
www.sgop.nl
www.webpiraat.nl
Volgens mij alleen op die 4 naast FOK!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:59 schreef Bupatih het volgende:
Geen één.
Fok! bijhouden kost me al genoeg tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
ziet er wel spannend uitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[[url=http://img2.uploadimages.net/thumbs/tn_955881gothk.JPG]afbeelding][/URL]
vroeger was t 150, tegenwoordig moet je eerst toestemming vragenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:50 schreef LKEN het volgende:
[..]
ziet er wel spannend uitweet je ook toevallig hoeveel posts je nodig hebt om daar binnen te komen?
Op onsforum? Ik post niet zo heel veel, maar lees wel af en toe. Ik zit er onder de naam Angel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij ook bij ons zit
![]()
![]()
Tsssk, stuur ff een u2u'tje, of laat je gezicht ns zien![]()
Geef dan de link joh!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:46 schreef Evil_Jur het volgende:
Paar vuurwapen en schietsportfora.
Jij hebt geen levenquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:09 schreef ILCILA het volgende:
Casejunkies
Drome
Regroup
SD
Tweakers
ILCILA.COM
VC
OJC
Partyflock
Nijntjes
PLOK!!!
Overbuurtjes
Protos
Gamershell
Grolsch
Hersenscheet
Skoften
Flabber
Drijfzand
VI
Ajax.netwerk.to
OSM
Sohosted
[maar op de 1 ben ik wat meer dan op de ander]
Ik neem aan dat je Van Dale bedoelt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:45 schreef Modwire het volgende:
Wat van Dale zegt boeit me nietje reinste taalverloedering is het
Wat Van Dale zegt is wel goed, maakt mij niet uit of het jou boeitquote:
Neequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Van Dale bedoelt.
Je maakt je schuldig aan 'je reinste taalverloedering'.quote:
Heb jij geen Nederlands op school gehad?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je maakt je schuldig aan 'je reinste taalverloedering'.
Je zit zeker ook op webpiraat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:48 schreef Dark_Killah het volgende:
Had ik al sugababes gezegd?
IDDquote:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_index.phpquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:46 schreef a-child-in-chains het volgende:
Zware metalen?
Linkje?
oh wacht.. zekers "Heavy Metal.com"?
Meen je dat nu?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:22 schreef tonks het volgende:
en een of ander forum over broodbakmachine's
Inderdaad, ben blij dat ik daar weg ben.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:17 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom huil je daarom?
Vroeger was het daar erg leuk altijdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:17 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom huil je daarom?
Begint daar idd uit te stervenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:01 schreef Agiath het volgende:
Zat vroeger heel vaak op forum.gamer.nl
Nu kom ik daar haast nooit meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |