Je weet wel, zo'n geel ding, helemaal rond.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat bedoel je met 'volle maan'?.
Wat zij ermee bedoelt Oostblokker, niet wat het is.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je weet wel, zo'n geel ding, helemaal rond.
Ik denk dat ze dat bedoelde met 'volle maan'. Een geel ding, helemaal rond.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat zij ermee bedoelt Oostblokker, niet wat het is.
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:33 schreef cerror het volgende:
Slaat op jullie gedrag, wilde gok maar hoor.
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:33 schreef cerror het volgende:
Slaat op jullie gedrag, wilde gok maar hoor.
Dat was de Full Monty!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:36 schreef Adelante het volgende:
Dat was een keigoede film twee jaar geleden, misschien wil ze die samen met je kijken
Ik op een goede tweede plek.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar in dit topic heb jij de meeste posts.
Al een tijdjequote:Op maandag 2 januari 2006 23:53 schreef Intxaurraga het volgende:
Is dit topic al in de zelfreflectiefase?
Daar begon het meequote:Op maandag 2 januari 2006 23:53 schreef Intxaurraga het volgende:
Is dit topic al in de zelfreflectiefase?
Mag ik?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:07 schreef Stofje het volgende:
Yvonne, doe je er zelt t.z.t. een slotje op?
Als we uitgespeeld zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:07 schreef Stofje het volgende:
Yvonne, doe je er zelt t.z.t. een slotje op?
"Er is al een [homo] reeks."quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:10 schreef TC03 het volgende:
Ik heb een hekel aan Yvonne! Iemand zin om een clubje op te richten?
Hebben die een hekel aan yvonne? Ik dacht dat zij vrouwen van in de 40 die eruit zien als 80 wel konden waarderen. (Vanessa?quote:
Ik aan jou en ik heb al een clubje.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:10 schreef TC03 het volgende:
Ik heb een hekel aan Yvonne! Iemand zin om een clubje op te richten?
Is dit weer van die typische yvonne-humor? HAHAHA.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik aan jou en ik heb al een clubje.
Het heet FOK!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik aan jou en ik heb al een clubje.
Het heet FOK!
Echt hèquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hebben die een hekel aan yvonne? Ik dacht dat zij vrouwen van in de 40 die eruit zien als 80 wel konden waarderen. (Vanessa?)
![]()
Ja, ik ook, als lijk.quote:
What's up met die aanhalingstekens?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:17 schreef makemedinner het volgende:
[..]
"Ja, ánders wel ja. Anders voor de trein, anders aan een touw."
Wat zijn we eensgezindquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:17 schreef makemedinner het volgende:
[..]
"Ja, ánders wel ja. Anders voor de trein, anders aan een touw."
quote:
Dat is ter aanduiding van een zinsconstructie zoals die in de openingsposten van topics met de prepositie "[goed topic]" (enkel te openen door Bioslock, of klonen daarvan) voor zouden kunnen komen, hypothetisch gezien.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
wie de fuck ben jij en wat moet je?
Wtf.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:26 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Dat is ter aanduiding van een zinsconstructie zoals die in de openingsposten van topics met de prepositie "[goed topic]" (enkel te openen door Bioslock, of klonen daarvan) voor zouden kunnen komen, hypothetisch gezien.
Briljant antwoordquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:26 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Dat is ter aanduiding van een zinsconstructie zoals die in de openingsposten van topics met de prepositie "[goed topic]" (enkel te openen door Bioslock, of klonen daarvan) voor zouden kunnen komen, hypothetisch gezien.
quote:
<Insert huisvrouw-die-24/7-achter-de-pc-zit-en-zodoende-haar-dochter-verwaarloost-grap>quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]![]()
Heei, waarom heb je me niet even terug gemailt? Boeiend eigenlijk ook. Vind het alleen een beetje a-sociaal.
Klopt helemaal, ik zat te wachten op het te vertalen artikel, excuusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]![]()
Heei, waarom heb je me niet even terug gemailt? Boeiend eigenlijk ook. Vind het alleen een beetje a-sociaal.
Volgens mij had je dat al eerder gevraagd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zeg, A. Skiczuk, als ik morgen om exact hetzelfde tijdstip zeg wat er in je sig staat, kom ik er dan in?.
Je hebt ook nog geen antwoord gegeven, mallootquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens mij had je dat al eerder gevraagd.
Lijkt me het duidelijkste antwoord, toch yvonne?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt ook nog geen antwoord gegeven, malloot.
Tuuk hoorquote:
JIj bent ook zo'n nerd gewordenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Lijkt me het duidelijkste antwoord, toch yvonne?
Ook?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
JIj bent ook zo'n nerd geworden.
-Angel-. En wie is dat?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, samen met -Angel- en kompanen.
-Angel-. En NickTheDick. Oid.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:45 schreef skiczukie het volgende:
Angel en kompanen. Wtf moet ik me daarbij voorstellen.
Hahahahahah vertel meer man!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
NickTheDick.Een keer samen met Brennie mee geslowchat 's nachts.
Ik weet het.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
What a shame. Zulks een teleurstelling.
Alweer. Helaas.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik weet het.Weer een streepje respekt verloren bij mijn negers.
Ok dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach, ik kom er wel overheen denk ik.
Behoorlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ok dan.
Zulks een nutteloze conversatie.
Hahaha, goeie!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb net al 'Maar, dus.' gepost. Kut-tong80.
Wat voor een reeks? En niet nu.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hahaha, goeie!![]()
![]()
We moeten een reeksch starten man.
Stoer!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:59 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat voor een reeks? En niet nu.Ik moet zo pitten. 4 liter bier in mijn pens en over 5 uur opstaan.
Ik was niet serieus hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:59 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat voor een reeks? En niet nu.Ik moet zo pitten. 4 liter bier in mijn pens en over 5 uur opstaan.
Oh, ok.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah. En dan ga ik om half 8 de trein pakken om om 10 uur in 'jouw' stad aan te komen.
Okee. En wat heb je nog meer te blaten?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, ok.
Goed dat je het zegt.
Denk ik.
Blaten nog wel, moet je horen wie 't zegt man.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee. En wat heb je nog meer te blaten?
Jongen, wat moet je van me.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blaten nog wel, moet je horen wie 't zegt man.
Die neger begint in ene te bitchen. Vraag me niet waarom.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:05 schreef Merkie het volgende:
Ik dacht altijd dat jullie vriendjes waren?
Jij begon, je moet eens minder zuipen jongen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die neger begint in ene te bitchen. Vraag me niet waarom.
» R&P aub.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:07 schreef skiczukie het volgende:
Ownee, ik weet het alweer. Hij is boos dat hij niet in mijn ondertiteltje komt ofzo.
Stel dan niet twee keer zo'n achterlijke vraag.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij begon, je moet eens minder zuipen jongen.
Signature. Nog even blijven inburgeren jongeman.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, precies. Open er een topic over. 'Ik mag niet in skiczukie's ondertitel!'.
Ik open liever een topic over jouw 4 versies van Newbie.mp3. En 'Het Fok! van'.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, precies. Open er een topic over. 'Ik mag niet in skiczukie's ondertitel!'.
Ach, hij is ook een allochtoon.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Signature. Nog even blijven inburgeren jongeman.
In KLB welteverstaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik open liever een topic over jouw 4 versies van Newbie.mp3. En 'Het Fok! van'.
Surinamers spreken ook gewoon Nederlands, dat is geen excuus.quote:
Jongen, doe wat je niet laten kunt. Ik vind je behoorlijk kinderachtig bezig. En om dan toch nog even antwoord te geven. Nee, je komt niet in mijn ondetitel en/of signature. Nu tevreden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik open liever een topic over jouw 4 versies van Newbie.mp3. En 'Het Fok! van'.
Nou breekt m'n Timberlandquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jongen, doe wat je niet laten kunt. Ik vind je behoorlijk kinderachtig bezig. En om dan toch nog even antwoord te geven. Nee, je komt niet in mijn ondetitel en/of signature. Nu tevreden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |