De prijs vind ik helemaal niet te hoog, de gameboy is in perfecte staat zelfs het batterijen klepje is nog heel. En neem 3 euro per spel is al 54 euro, dan nog de tas voor 10 euro + de gameboy zelf voor 25 euro en het lampje voor 2 euro is 91 euro. dus ergens tussen 80 en 90 euro is een mooi bod.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:36 schreef frenzy2003 het volgende:
ik vind het een leuk aanbod,alleen de prijs ligt me een beetje hoog. zoek je zelf ook nog iets?
het is eigenlijk meer dat ik hem wel wil kopen maar niet meer dan 50 euro eraan wil besteden. als er dus iets is wat ik verder kan regelen voor je kunnen we misschien een deal maken.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
De prijs vind ik helemaal niet te hoog, de gameboy is in perfecte staat zelfs het batterijen klepje is nog heel. En neem 3 euro per spel is al 54 euro, dan nog de tas voor 10 euro + de gameboy zelf voor 25 euro en het lampje voor 2 euro is 91 euro. dus ergens tussen 80 en 90 euro is een mooi bod.
Mischien als je ds spellen hebt dat we iets kunnen regelen.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:42 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het is eigenlijk meer dat ik hem wel wil kopen maar niet meer dan 50 euro eraan wil besteden. als er dus iets is wat ik verder kan regelen voor je kunnen we misschien een deal maken.
nee,heb geen ds games. kan miss rayman ds regelen maar verder niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mischien als je ds spellen hebt dat we iets kunnen regelen.
jah dan wil ik er minimaal 80 euro voor. Rayman ds hoef ik namelijk niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:57 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
nee,heb geen ds games. kan miss rayman ds regelen maar verder niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |