Mail me efkes op edvandeberg AT zonnet . nlquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:54 schreef TheBoogieMan het volgende:
ik heb nog wel een cd-rom drive van een cpx( PIII 500 MHz)
Ik heb alleen geen andere cdrom drive nodig
Wat moet die laptop kosten===quote:Op maandag 2 januari 2006 23:13 schreef dahei het volgende:
Ik heb hier nog een cdrom drive uit een compaq die niet in mijn oude Dell past (die hierin zit werkt niet goed meer). Misschien kunnen we elkaar gelukkig maken? Ik heb geen idee wat wel of niet past.... Mijn laptop is een P2 400Mhz en eigenlijk staat hij maar in een hoekje weg te kwijnen. Ik heb zelf inmiddels allang een nieuwe (p4).
Ehm, geen idee...quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:50 schreef StonedKinG het volgende:
Wat is de vraagprijs?
Altijd leuk!quote:Ik heb eventueel nog het volgende :
80 GB Maxtor
Snelheid? aantal MB? merk?quote:DDR geheugen
Specs?quote:Vidokaart Matrox AGP
Weet ik niet? Wat is een multibay drive precies dan?quote:Dit is toch gewoon een Multibay DVD drive?
Mail Dahei even, zijn e-mail adres staat in zijn profiel. Niet hier zitten spammen aub.quote:
Huh? Mij gemaild?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:58 schreef StonedKinG het volgende:
Ik had je gemaild over N600C compatibiliteit, dus dat gaat niet meer door...
Laat ik dat vanavond eens even nakijken. Over in welke laptop ie wel of niet kan, weet ik weinig. In oude Dell Latitudes zou ik het in ieder geval niet proberenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:22 schreef StonedKinG het volgende:
Werkt ie in een Compaq Evo N600C? Heb je een Typenummer?
Mja, maar tis dus wel een multibay drive? Zou dan moeten werken... hoeveel euros?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Laat ik dat vanavond eens even nakijken. Over in welke laptop ie wel of niet kan, weet ik weinig. In oude Dell Latitudes zou ik het in ieder geval niet proberen
ja!quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:46 schreef StonedKinG het volgende:
Ruilen tegen 80 GB maxtor 7200 RPM?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |