dat is helaas waarquote:Op maandag 2 januari 2006 22:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan moet je je baas maar eens vertellen dat er schijnbaar vaak in bestickerde lease-auto's wordt ingebroken, omdat sommige mensen er waarschijnlijk van uitgaan dat er laptops, mobieltjes en tomtoms in liggen.
Hoezo gezeik?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:03 schreef Sportguy het volgende:
Echt niet!
Heb zelf een poosje met een voertuig met stickers gereden, altijd gezeik als er klanten kwamen, wordt maar van 1 kant belicht en jouw verhaal wordt niet gehoord.
Ik zou die auto inleveren en dik declareren met een prive-auto.
Ik weet niet meer precies waardoor of waarvoor maar ze spreken je nooit op iets aan als je bij een stoplicht staat ofzo maar gaan wel bij je chef klagen.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoezo gezeik?
Gewoon ff uit interesse
Gewoon zo'n wasstraat pakken die alles eraf sloopte ?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:16 schreef liquid-orange het volgende:
Ik heb bij een bedrijf gewerkt waar dit ook ter sprake kwam. Ze hebben het eerst gevraagd, maar toen de betreffenden persoon nee zei hebben ze het er sneaky 's avond op geplakt.
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:16 schreef liquid-orange het volgende:
Ik heb bij een bedrijf gewerkt waar dit ook ter sprake kwam. Ze hebben het eerst gevraagd, maar toen de betreffenden persoon nee zei hebben ze het er sneaky 's avond op geplakt.
Dan kun je ze er ook wel meteen weer afhalen. Maarja, dat is niet de manier vind ik. Ik kom liever tot overeenstemming..quote:Op maandag 2 januari 2006 23:16 schreef liquid-orange het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |